Naruto Ultimate Ninja 2 Teknikker

I "Naruto: Ultimate Ninja 2" for Sonys PS2, tar du rollen som Naruto Uzumaki eller en av hans mange følgesvenner og motstandere, og kjempe deg gjennom sentrale kamper og øyeblikk i Naruto verden. Basert på den populære dyr og manga, "Naruto: Ultimate Ninja 2" har høyt tempo kamper, kan oppgraderes tegn og en spennende historie. Mens hver figur har sin egen unike trekk-listen, kan visse teknikker brukes av alle av dem.

grunn~~POS=TRUNC bevegelser

Flytt: Venstre Analog Stick eller Directional Pad
Gå til: X
Attack: Circle
Lad Secret Teknikk: Triangle (Kan utføres opptil tre ganger, avhengig av Chakra nivå)
Secret Technique: Square, etter lading
Kast eller Bruk Sak: Square
Endre Sak: L1 eller R1
Guard: F2 eller R2

avanserte Moves

Double Hopp: X, så X igjen luften
Rush Opponent: Dobbelttrykk X
Gå til Bakgrunn: Opp og X (I forgrunnen)
Gå til forgrunnen: Down og X (I bakgrunnen)
Recover Chakra: Ned
Recover Helse: Up (Kun tilgjengelig for visse tegn)
Innbytte Jutsu: Like før en motstanderens angrep lander, trykke "R2" eller "L2" for å dukke opp bak motstanderen.
Kast: Back og Circle. Hvis motstanderen er nær nok, vil figuren din kaste ham opp og starte en erstatning kast sekvens. Kaster kan brukes på bakken og i luften.
Rebound: Hit "X" like før landing fra et kast eller fall å gjenopprette og lande på føttene.
Avbryt: Når du og motstanderen treffer hverandre med en normal angrep på samme tid, er begge angrepene opphevet og karakterene vil knuse bakover.

Innbytte Jutsu Throw Sequence

Når du er ferdig med en combo eller kaste en motstander, trykke den retningen motstanderen flyr inn og "Circle" vil initiere en Innbytte Throw Sequence. Ofre kan unnslippe ved å trykke retning av motstanderens rygg og "Circle" til rett tid, forårsaker dem til å bruke substitusjon teknikk og vises bak dem. Motstanderen kan deretter forsøke å utføre den samme substitusjon. Dersom det lykkes, vil du nødt til å bruke teknikken på nytt for å unngå å bli kastet. Dersom motstanderen svikter, vil han bli kastet i bakken. Hver påfølgende substitusjon øker hastigheten av sekvensen.

Stjel Chakra

Når slått mot en vegg, eller vanskelig å bakken, en motstander utgivelser ofte chakra baller. Dette senker motstanderens chakra, og hvis samlet, øker din. Husk at du også kan ha din chakra stjålet.

Planes

Hvert trinn har en forgrunn og en bakgrunn fly. Du kan flytte mellom disse flyene, å unnvike angrep eller nå din støtte karakter. Elementer kan også bli kastet fra ett plan til et annet.

Miljøfare

Knuselig objekter kullet noensinne iscenesette, som kan inneholde elementer. Noen scener har også hyller og vann, noe som vil føre til at du eller motstanderen til å ta skade og returneres til scenen utgangspunkt hvis du faller gjennom.

vann Walking

Så lenge du har nok chakra, kan du gå på vannet. Stående og gående på overflaten av vannet vil føre til at chakra måleren sakte tømme. Når chakra er helt utladet, eller hvis du blir slått ut i luften mot vannet, vil du falle gjennom og ta skade.

Vegg Running

Å kjøre opp en vegg, bare å kjøre mot veggen og holde det gående i samme retning. I stedet for å komme til en stopp, vil du fortsette å kjøre opp på siden av veggen. Kjører opp vegger krever ikke chakra og vil ikke tømme din chakra måler.