Party Games for en kirke ungdomsgruppe

Party Games for en kirke ungdomsgruppe


Plan party spill for kirken ungdoms gruppemøter og aktiviteter for å bidra til å bryte isen, å involvere barna i tilbedelse programmer, og for å tiltrekke seg andre ungdommer til å delta i gruppen. Spill kan planlegges for alle aldersgrupper, eller ungdommene kan deles opp for spill rettet mot aldersgruppene, basert på konsernets behov.

Icebreaker Game - Boundary BREAKEn

Spill som Boundary BREAKEn hjelp ungdom bli kjent med hverandre bedre og få dem til å begynne å snakke. Spillet spilles ved å spørre tilfeldige spørsmål som "Hva er din favoritt mat?" og dypere spørsmål som "Hva er en ting du ikke liker med din beste venn?" Også stille spørsmål å få dem til å samhandle med andre deltakerenes svar, for eksempel "Hvilke svar overrasket deg mest?"

kommunist~~POS=TRUNC kirke

Dette spillet er designet for å hjelpe ungdommene å forstå kampene noen kristne gå gjennom for å få kirken. Dette spillet er best spilles om natten; kirken må være mørkt. Skjule en lommelykt i en av kirkens rom på en måte slik at det ikke kan være lett å se. Verve frivillige voksne å fange de unge som de prøver å finne lyset. Når en spiller gjør finne lys, bør han gjemme seg i rommet med det slik at han ikke kan bli funnet heller.

Skattejakt

Planlegg en gatefeier jakten rundt kirken eller rundt i byen. Fotografier kan tas av ting de er pålagt å gjøre. Frivillige voksne kan bli rekruttert til å hjelpe, eller å kjøre om spillet vil bli spilt rundt om i byen. Husk å sette grenser for varer eller ting de må få. Et eksempel kan være å ha barna skyte et fotografi med en kvinne iført en rosa skjorte, ungdommene må presentere seg som kirkemedlemmer og få hennes tillatelse.

Lov It Out Tag

Dette spillet er best spilles med større grupper. Har to frivillige fra gruppen starter spillet ved å handle ut noen scenario for sine valg foran de andre ungdommene. Forklar at scenariet og tiltak bør alle være egnet for en kirke gruppe. De fortsetter å handle før noen fra gruppen tags en av dem og sier "Frys!" Da personen som ble merket går til å sitte ned, og den nye personen begynner å handle ut et nytt scenario. Personen som var der allerede har til å finne ut hva de gjør, og begynne å følge med helt til merket og erstattet.