Planet Puzzle League Walkthrough

"Planet Puzzle League" består av arcade-style spill hvor du skifte fargede blokker i et forsøk på å fjerne så mange områder som mulig. Spillet inneholder to lineære moduser: Klare modus oppdrag og oppgaver der du helt klare oppgaver på skjermen. Å bekjempe spillet, fullføre alle oppdragene i Puzzle og Clear modus deretter sette rekord i hver av de andre modusene.

Grunnleggende

Under hver kamp, ​​fargede blokker fylle spille seks-plass bred, 12-plass med høy spillefeltet. Når blokkene mislykkes, stable de i rader og kolonner. For å flytte en blokk, trykker du det med pennen og dra den sidelengs. Når du drar en blokk i et tomrom, det faller til bunnen av spillefeltet. Når du drar en blokk til en okkuperte plass, erstatter det som blokkerer. Den erstattet blokk tar blokken sin opprinnelige posisjon. Når tre eller flere blokker av en identisk farge hvile ved siden av hverandre, blokkene eksplodere.

Single player modus

"Planet Puzzle League" inneholder seks single-player modus: Puzzle, Endless, Klar, Vs. Datamaskin, Garbage og Time Attack. Under Time Attack, forsøke å score så mange poeng som mulig i innstilt tid. Under Vs. Datamaskinmodus, kjemper du mot en datamaskin motstander og forsøke å tvinge ham til å mislykkes før du mislykkes. I Puzzle-modus, fjerner du hver blokk i en serie av stablede blokker. Under Garbage modus deg rene blokker som normalt med den ekstra vanskeligheter for å unngå unyttig søppel blokker.

Campaign Mode

I likhet med lignende spillet "Tetris Attack", "Planet Puzzle League" består hovedsakelig av arcade-style spill. Men det inneholder også en klar modus med en rekke etapper. Under Klar-modus, bytter du blokker til du tømmer et forhåndsinnstilt antall blokker. Når du har fullført fire stadier i klar modus, avanserer du til en ekstra vanskelig Boss scenen. Andre lineære oppdrag eksisterer med Puzzle-modus. Modusen inneholder grunnleggende og avansert puslespill. For å låse opp avanserte oppgaver, beseire hver av de grunnleggende oppgaver.

Strategi

Opprette kjedene tjener du mest poeng. Når du fjerner tre eller flere blokker, de resterende blokkene falle på plass. Hvis de resterende blokkene faller inn i en annen klar, skaper du en kjede. Jo høyere kjeden, jo flere poeng du tjener. For å opprette en kjede, arrangere et sett av blokker slik at to blokker av farge en hvil i en kolonne. Flytt blokkene slik at to blokker av farge B hvile på rad, like over blokker med farge A. Flytt en ny farge En blokk over raden av B, slik at det sitter i tråd med kolonne i A. Skyv en ny farge B-blokk til stedet ved siden av raden B. Dette resulterer i en to-kombinasjons klar.

CCA
CBB
CCA
CCA