Skummelt spill å spille på en Sleep

Skummelt spill å spille på en Sleep


Folk i en gruppe kan spille mange forskjellige typer spill, inkludert dataspill, brettspill og festspill. Overnattinger lett egner seg til gruppespill i tillegg. Selv om noen kan være barnslig og lunefull, andre kan være nifs og skremmende. Med litt oppfinnsomhet og fantasi, kan en vanlig sleep forvandles til en fantastisk skrekk kveld for alle.

Kroppsdeler

"Body Parts" involverer flere forskjellige strukturert matvarer, som hver representerer en kroppsdel. Deltakerne sitter rundt i en sirkel i et svakt eller mørkt rom mens de lytter til en historieforteller snakk om en ond heks faller fra hverandre i biter. Når fortelleren diskuterer hver kroppsdel ​​som faller av, går han rundt en tilsvarende plastbeholder. Hver av dem inneholder matvarer representative for den manglende legemsdel, slik som druer for øyeeplet, aprikoser for tungen, gelatin for leveren og andre lignende elementer. Uten å se inn i containere, må deltakerne gjette hva matvarer er, og den personen som gjør de mest korrekte gjetninger vinner.

Lett som en fjær, stiv som et bord

"Lett som en fjær, stiv som et bord" starter med deltakerne plassere hendene litt under ett frivillig legging på gulvet. Som alle er samlet rundt, en historieforteller moter en fortelling om livet til den frivillige liggende på gulvet og om hennes uheldige død. Når historien er ferdig, deltakerne rundt frivillig begynne chan kontinuerlig "Lett som en fjær, stiv som en planke" og løfte henne opp fra bakken. Dette gir spooky illusjon at "ånder" bistår i levitasjon prosessen.

Mord

"Murder" er et spill som er best spilt med en rekke sleep gjestene å legge til kompleksitet og vanskelighetsgrad i spillet. Deltakerne må hver tegne et stykke papir fra hatten og ikke avsløre innholdet til andre spillere; en spillers papir vil ha "morder" skrevet på den. Folk må gå rundt i rommet, prøver å finne ut identiteten til "morder". I løpet av denne tiden, må den som er merket som "morder" blunke til folk til å "drepe" dem. Den "offer" teller til tre og deretter kollapser til gulvet. Når noen finner ut at "Morder er" identitet, anklageren roper «Stopp! Jeg vet hvem morderen er!" og gjør sitt krav. En feil anklage vil resultere i en "død", mens en riktig en vinner spillet.