Sleep Spørsmål Games

Sleep Spørsmål Games


Planlegger du en tenåring jente sleepover parti krever velsmakende snacks, drikke og hip underholdning. Spille spørsmåls spill kan underholde tenåringer, og hjelpe dem å utvikle sterke bånd mens å bli kjent med hverandre. Jentene kan også lære noe om seg selv i prosessen. Opprette spillene krever ingen penger, bare fantasi og litt tid.

Nødt eller sannhet

Hvis du ønsker å se folk gjøre og si morsomme ting, "Truth or Dare" er spillet for deg. Personen som står for tur spør venninnen om hun ønsker å velge sannhet eller tør. Hvis hun velger sannheten, kommer venn opp med et spørsmål som hun må svare på. Det kan være hva som helst, og tenåringer kan finne seg selv avslørende informasjon som de aldri ville ha diskutert. Eksempler på spørsmål å stille inkludere "Hvem vil du date" og "Når fikk du ditt første kyss?" (Se referanse 1). Hvis tenåringen velger tør, forteller venninnen henne noe som hun må gjøre. For eksempel, det tør kan være å kysse en fyr fra skolen.

tjue spørsmål

Spillet av "Tjue spørsmål" krever jenta hvem sin tur det er å tenke på en ting, person eller sted. Hver venn du spiller kan be opp til 20 spørsmål for å prøve å finne ut hva jenta tenker. To regler regulere spørsmålene. Vennen kan bare stille spørsmål som kan besvares med et "ja" eller "nei", og svaret kan bare være et "ja" eller "nei". De eneste unntakene er svarene "jeg don & # 039; t vet" og "Jeg kan & # 039; t svaret" (se Referanse 2). Sett inn ordet "typisk" inn dine spørsmål for å få et klarere bilde av hva ting er (se Referanse 2). For eksempel spør "Er det ting som vanligvis finnes ved stranden?" iinstead av "Er det funnet på stranden?"

charades

Charades er et morsomt spill å spille med en gruppe. Jenta som har "det" velger en bok, film, sang, TV-show, lek, person eller en setning for å handle ut, utføre en pantomime for publikum. Publikum stiller spørsmål for å hjelpe dem å finne svaret. Jenta kan ikke svare med noen ord; Hun kan bare handle ut hennes svar. Hvis publikum er riktig om et hint, kan jenta trykker nesa, noe som indikerer at de fikk det riktige svaret (se Reference 3). Spillet begynner med jenta som beskriver kategori med håndtegn og deretter antall ord i tittelen eller en setning. Hver kategori har sin egen tegn.