Slik feilsøker Unreal Editor

Den "Unreal Editor" gir deg muligheten til å opprette og redigere verdener ved hjelp av Epic Games 'Unreal-motoren. "Unreal Editor" kan brukes til å bygge helt nye spill fra grunnen av, eller for å skape nytt innhold for eksisterende spill, avhengig av hvilken lisens du har for produktet og dine individuelle interesser. Feilsøking programvare som dyp og kompleks som «Unreal Editor" er vanskelig uten et spesifikt problem, men det er noen enkle ting du kan gjøre for å utelukke vanlige feil.

Bruksanvisning

1 Legg til flere playerstarts til kartet ditt hvis du mottar et playerstart feil. De fleste maps krever et minimum av 16 playerstarts.

2 Klikk på "Verktøy" -knappen og trykk "Clean BSP Materials" for å fjerne left referanser, og bli kvitt feilmelding som viser dem.

3 Playtest alt du bygge i "Unreal Editor", og da har vennene dine gjøre det samme. I dybden playtesting er en måte å oppdage og løse potensielle feil og problemer.

4 Fix flakkende flater ved å flytte dem litt lenger bort fra hverandre. Når to flater overlapper hverandre, skaper det ofte grafisk flimring.

5 Kontroller at systemet oppfyller kravene til "Unreal Editor." Du trenger minst to gigabyte RAM, en 2 GHz eller raskere prosessor, DirectX 9 og et grafikkort som støtter Shader Model 3.0.

6 Oppdater grafikkortdrivere. Utdatert drivere kan føre til visningsproblemer. Du kan finne de nyeste driverne på kortet produsentens hjemmeside.