Slik spiller Electric Fotball

Slik spiller Electric Fotball


Elektrisk fotball ble opprettet av Tudor Games i 1947. Med mer enn 40 millioner spill solgt, og med en navneendring til Miggle Leker, fortsetter spillet til å være et populært tidsfordriv for barn og nostalgists likt. Den årlige offisielle Electric Fotball Super Bowl & Convention, skapt av Miggle Leker i 1995, tiltrekker seg deltakere fra hele USA. Hvis du er tiltrukket av elektrisk fotball, ta på deg hjelm og skulderputer og gjør deg klar for en tung dose av konkurranse.

Bruksanvisning

Forbered Handling

1 Kast en mynt. Vinneren av myntkast kan bestemme om deres lag spiller offensiv eller defensiv først. Vinneren får også velge hvilke mål den straffbare handlingen er på vei mot.

2 Undersøk spillerne. Nå er tiden inne for å avgjøre om noen av bitene ikke oppfyller spillets forventninger. Spillerne er lovlig hvis de har forskjellige tall, klare detaljer, er 1 1/2 inches eller mindre, og ikke har manglende, skadet eller lagt deler.

3 Plasser spillere i formasjon. Den straffbare handlingen vil være vendt mot målet på den andre siden av feltet, mens forsvaret vil være på samme side av feltet som mål mot krenkelser.

4 Juster spillere, hvis du har pro stykker. Valg på bunnen av pro brikkene vil justere spillernes bevegelser for å gå mot venstre eller høyre.

5 Sett ballen på 50 yard linje. Vri bryteren til "på".

Se handlingen

6 Ring en utenfor banen. Hvis ballen eller noen del av spilleren bærer ballen berører sidelinjen eller slutten sonen, stopper spillet. Sett opp dine spillere så ballføreren er på verftet linje nærmest der ballen gikk ut av banen.

7 Ring en sikkerhet hvis ballføreren blir taklet bak lagets mållinje. Opposisjonen får to poeng. Stopp og tilbake styret.

8 Score en touchdown hvis ballen eller spilleren bærer ballen krysser mållinjen. Motta syv poeng. Stopp og tilbake styret.

Tid Handling

9 Sett første timer i 30 minutter i begynnelsen av spillet. Tiden vil kjøre kontinuerlig.

10 Sett andre timeren i 1 minutt og 10 sekunder, noe som er det på tide å sette en lek. Det angripende laget har 60 sekunder å sette opp og det defensive laget har 70 sekunder.

11 Tilbake styret etter 30 minutter så det defensive laget blir det angripende laget.