Slik tilbakestiller den Testing Hall i «Oblivion»

Slik tilbakestiller den Testing Hall i «Oblivion»


Bethseda Softwares "Oblivion" er det fjerde spillet i «Elder Scrolls» -serien, og i tråd med "Elder Scrolls" tradisjon, er full av hemmeligheter. En av disse hemmelighetene er den Testing Hall, et område opprinnelig brukt av utviklere for å teste ut våpen, rustning, NPCer og monstre. Området er tilgjengelig for spillere som bruker en juksekode. Dessverre er den eneste måten å tilbakestille Testing Hall etter å ha utforsket det er manuelt, med andre juksekoder.

Bruksanvisning

1 Trykk på "~" -tasten for å åpne juksekode tekstboksen. Den "~" -tasten er vanligvis plassert over "Tab" -tasten, og du blir nødt til å holde nede "Shift" -tasten mens du trykker på "` "tasten for å skrive det riktige tegnet.

2 Skriv "coc testinghall" i tekstfeltet, uten anførselstegn, og trykk "Enter". Du vil bli transportert til Testing Hall. Inne i Testing Hall finner du en Creature Test rom, fylt med monstre; en NPC test rom, fylt med NPCer (ikke-spillbare figurer); en by som heter Hawkhaven; og rom dedikert til våpen, rustninger, klær og hus dekorasjon elementer.

3 Åpne kister for å få tilgang til hvert element tilgjengelig i spillet. Fight monstre å perfeksjonere kampteknikker. Øv lås plukking på låste dører og kister.

4 Erstatt elementer som du tar ved å åpne juksekode tekstboksen, skrive i "player.additem XY" der "X" er koden for varen og "Y" er antall elementer du ønsker, og trykke "Enter". Elementet eller elementene vises i varelager og kan erstattes i brystet du fjernet det opprinnelige elementet fra. For eksempel, hvis du ønsker å erstatte Grand Ring of Sneak, type "player.additem 00092AB5 1" i tekstboksen og trykk "Enter". Du vil motta en Grand Ring of Sneak.

5 Bytt monstre eller NPCer som du dreper ved å bruke den samme koden beskrevet i trinn 4. For eksempel, hvis du drepte en rotte og ønsker å erstatte rotte, åpne juksekode tekstboksen og skriv "player.additem 00025314 1" og en rotte vil vises i spillet. Du kan bruke denne metoden med monstre eller NPCer.

6 Åpne juksekode tekstboksen, skriv "player.coc X" hvor "X" er koden for en by eller sted, inn i konsollen og trykk "Enter". Du vil bli teleportert ut av Testing Hall og til byen eller stedet du velger. For eksempel, hvis du skriver "player.coc AnvilLighthouse" vil du bli teleportert ut av Testing Hall og til Anvil fyret. Merk at plassering koder er store og små bokstaver.

Hint

  • Du kan finne element, NPC, monster og plassering koder i Referanse-delen.
  • Bruk jukse koder på egen risiko. Lagre spillet før du prøver en juksekode som det er en liten sjanse for at du bruker juksekoder kan føre til en svikt i spillet.