Tips for "Johnny Rocketfingers 2"

"Johnny Rocketfingers 2" er en Flash eventyrspill i samme stil som "Kongen Quest" -serien, bortsett fra Johnny holder til de tøffe gatene i stedet for et magisk kongerike. Løs gåter ved hjelp av objektene rundt deg for å gjøre veien gjennom voldelige bakgrunn av byen. Målet ditt fremfor alt annet er å holde Johnny live.

Se, berør

Begynn hver oppgave ved først å klikke på ikonet øyet og deretter flytte markøren over spillet skjermen. Hver gang du ser teksten vises, klikk på musen. Johnny vil nevne detaljer om omgivelsene som er nyttige i gåter. For eksempel, i bar scene, se på disken og Johnny vil nevne den skarpe kanten. Etter at du har sett, kan du klikke knyttneve ikonet for å samhandle med objektene. Ved å klikke på knyttneve på en flaske vil plukke den opp og bryte den, og skaper et våpen for Johnny.

Kombinere

Når du først gå ut leiligheten din, vil du merke en due vokter en skinnende objekt i redet sitt. For å hente objektet, må du kombinere elementer i varelager. Kombinere gjenstander er nøkkelen til å løse flere av oppgavene. I dette tilfellet, må du kombinere brød du får fra den hjemløse mannen med selters tabletter du kjøper på vinmonopol. Mate concoction til duen for å få den til å forlate redet. Når du kjører inn i en vegg med et puslespill, sjekk inventar for elementer som kan gå sammen, for eksempel brukt tyggegummi og en kjede for en provisorisk fiskestang.

ord

Når du kommer over tegn i spillet, ikke bare se på dem. Bruk munn-ikonet for å snakke med dem. Noen vil gi deg hint til deres behov, slik som hjemløs person som ønsker brennevin. Andre, som den skyggefulle mannen utenfor vinmonopol, vil gi deg informasjon avgjørende for din søken. Alltid velge dialogvalg som er spørsmål for å unngå å få deg i trøbbel med karakter.

Smart Avgjørelser

Se på alle mulige alternativ mens løse et puslespill. Nøkkelen er å alltid velge det alternativet som lar deg leve. For eksempel, når du er i vinmonopol og trenger flaske alkohol, men kan ikke betale for det, ikke prøv å kjøre, fordi eieren vil stoppe deg. I stedet være sleipe og skyv flasken gjennom sprekken i veggen. Nå kan du danse vals ut av butikken uten å trekke noen oppmerksomhet til deg selv og hente flasken på den andre siden. Husk: Målet er å komme gjennom spillet i live, så sleipe.