Utendørs Gym Class Games

Utendørs Gym Class Games


For mange barneskolebarn, kan tiden i gym klassen bli en fryktet erfaring med alt av fysisk anstrengelse og frustrasjon som kommer med visse leksjoner. Som en gym lærer, gi elevene en pause en gang i blant, og la dem få litt mosjon samtidig ha litt moro ved å spille noen utendørs treningsspill.

hønemor

Begynn dette spillet fra nettsiden, Work Notes, ved å plukke en spiller å bli "hønemor". Har alle de andre spillerne stå på den ene siden av lekeområdet, mens hønemor står i midten. På et tilfeldig øyeblikk, kaller hønemor ut "Kom til mor" til de andre spillerne, eller unger. Studentene alle må kjøre forbi hønemor å gjøre det til den andre siden av stykket feltet mens hønemor forsøker raskt å tagge så mange spillere som hun kan. Spillere som tagget med Mother Hen må forlate spillet. Mor Hen fortsetter å ringe for kyllingene til bare én spiller gjenstår. Han tar over som ny hønemor og spillet fortsetter på samme måte som før.

Få inn i Hoop

Før spillet, sette opp flere rokkeringer i forskjellige farger rundt uteområdet, som foreslått av nettstedet, Preschool Rainbow. Monter bøylene inn i en sirkel og har elevene samles rundt utsiden av sirkelen. Fortell elevene til å begynne å gå rundt rokkeringer. På et tilfeldig øyeblikk, gi studentene en instruksjon, for eksempel "Sett din venstre hånd i de røde ringer" eller "Get inn i grupper på fire i de gule ringer." Noen av elevene som ikke følger instruksjonene eller ikke gjør dem raskt nok, får eliminert. Gjøre spillet vanskeligere ved å gi studentene bare noen få sekunder for å oppfylle kommandoer.

Leap over Creek

I lekeområdet, legge ned to hopp tau parallelt med hverandre med bare en halv fot skille dem, som indikert av nettsiden, Kid aktiviteter. Linje elevene opp enkelt fil på den ene siden av disse tauene. Si "Go", og den første spilleren i tråd hopper over gapet mellom tauene for å gjøre det til den andre siden. Har resten av spillerne i tråd gjøre det samme. Alle som faller inn i "bekken" er eliminert. Etter hver runde, utvide gapet med om lag seks inches. Den siste spilleren som er igjen i spillet vinner. For å gjøre spillet vanskeligere, lage par holder hender mens de hopper eller sette opp flere "bekker" for elevene å hoppe over.