Utendørs Krigsspill for ungdom

Utendørs Krigsspill for ungdom


Klikk deg inn barnas konkurranse ånder mens utvikle avgjørende medspillere og atletiske ferdigheter med høy energi utendørs krigsspill. Utendørs krigsspill sted team av barn mot hverandre i utfordringer som tester deres problemløsning ferdigheter, atletiske evner og teamarbeid. Tilpass utendørs spill som passer både dyktighet av spillerne samt tilgjengelige spilleområdet.

Ta flagget

Å arrangere en runde av det klassiske spillet capture the flag, trenger du en betydelig mengde moderat kledd plass. Del en stor gruppe barn inn i to lag. Gi hvert lag en fargerike flagg på en stake. Laget må plante sitt flagg i et rom som er synlig, men utfordrende å nå. Målet med spillet er å sende spillere til det andre lagets område å ta flagget. Hvis en motstander er merket eller er fanget i fiendens territorium, må de holde seg i et område definert som et fengsel inntil deres enten flukt eller er utgitt av en kar lagkamerat som tagger dem. Lag bare bestemme hvilke spillere som tjener som vakter på laget flagg og hvilke spillere forsøker å hente fiendens flagg. Forseggjort spill av capture the flag kan vare i flere timer. Legge speidere, toveis radioer, paintball våpen eller vannpistoler legger inn et element av Excite til spillet. Det første laget til å hente fiendens flagg og bringe den tilbake til stedet for deres lag flagg vinner.

Winter Prisoner Escape

Kaldt vær betyr ikke nødvendigvis sette en stopper for utendørs moro. På en snørik dag, arrangere et spill av fange flykte. En spiller fra en stor gruppe er utpekt som den innsatte; fangen har fem minutter på å vandre gjennom snøen, lage snø baller og bygge et gjemmested i en utendørs plass. Fangen kan forlate spor strategisk for å kaste andre spillere av kurs eller bygge en festning for å beskytte seg selv. Etter fem minutter, alle de andre spillerne begynne å spore fange i et forsøk på å fange ham. Spillerne må bestemme om du vil holde sammen eller splittes opp. Hvis fangen treffer noen marsj spiller med en snøball, er den spilleren ut og må gå tilbake til startpunktet uten å gi opp noen informasjon til andre spillere. Dersom den innsatte klarer å eliminere alle de andre spillerne, vinner han. Hvis de andre spillerne er i stand til å fange ham uten å bli truffet med en snøball, mister fangen.

stjele Sticks

Å stjele pinner er et spill som tester strategi bygningen, problemløsning og rask refleks ferdigheter, og er ideelt for mindre uterom. Del inn i to lag med minst fem spillere hver. Legg et langt tau i midten av spilleområdet, slik at hvert lag har sin egen plass. Bruk hoppetau for å skape et tilsvarende antall sirkler på hver side av linjen; hver side skal ha minst tre sirkler, men du kan legge til mer å gjøre spillet mer utfordrende. Plasser fire Popsicle pinner inni hver sirkel. Målet med spillet er å hente pinner fra det andre laget, og returnere dem til hjemmelagets side. Men hvis en spiller er kodet over streken han må gå til baksiden av fienden team og forbli der til en lagkamerat tags ham tilbake i spillet. Hvis en spiller gjør det over hele linjen og innenfor en av pinnen sirkler uten å bli merket, er hun trygg og kan ikke merkes før hun forlater sirkelen igjen. Spillerne må balansere vokter sine egne pinner med å hente pinner fra den andre siden. Teamet som samler flest pinner på slutten av 10 minutter vinner.