Bedrager for tapt tilfeller av Sherlock Holmes

Bedrager for tapt tilfeller av Sherlock Holmes


The Lost Tilfeller av Sherlock Holmes er en skjult objekter spillet for PC. Spillet har 16 tilfeller, og du må fullføre den forrige saken før du går videre til neste. Hver sak starter med en "Spot-the Difference" skjerm, etterfulgt av en skjult gjenstander skjerm. Saken avsluttes med et puslespill, hvor du bestemme den skyldige. Alle spillelementer er ganske grei, men du kan gjøre spillet lettere ved å tjene ekstra hint. Det er også en bonus kjemi spill som du kan låse opp.

Å få ekstra tips

Hver sak starter med fem tips, og du kan tjene ekstra hint ved å finne merskum rørene skjult i hvert enkelt tilfelle. Du kan bruke hint i noen av skjermbildene, inkludert gåter.

Plasseringen av rørene varierer, hvis du tid ute eller avslutte uten å lagre, og deretter gå tilbake til en sak, vil rørene være på forskjellige steder. Rørene kan vises i både "Spot-the-Difference" skjerm og den skjulte gjenstander skjermen.

Låse opp Bonus kjemi Spill

Lås opp bonusspillet ved å finne alle 16 av Holmes sin deerstalker-lue caps. Dekslene er gjemt i hvert enkelt tilfelle og kan dukke opp i enten "Spot-the-Difference" skjerm eller skjulte objekter skjermen. Som med rør, plassering av caps endringer hvis du tid ute eller avslutte uten å lagre.

Spillet gir deg en oversikt over antall landskamper du har funnet på skjermen med alle saks bøker. På slutten av spillet, hvis du ikke har funnet alle caps, kan du se hver scene for å søke etter caps. Hver sak boken har en cap ikon hvis ikonet er svart, betyr det at du ikke har funnet hetten i så fall.

Hvis du finner en cap deretter tid ut, holder lokket i løpe oversikt.

Løse gåter

De fleste av oppgavene er ganske enkel. Noen av dem er "Spot-forskjellen" oppgaver, mens andre er jumbled bilder. Med jumbled bilder, må du slå ringer eller rotere brikkene for å gjøre bildet vises. I smykker boksen puslespill, må du slå alle de ringer oppreist - en summe slår alle ringer, blir en annen to av de ringer og den tredje blir bare seg selv. Først stille opp hjulet som snur alle ringer, så den som slår to ringer og, til slutt, slår den eneste skiven. Urnen virvar er den samme: snu den nederste raden først, deretter midten og til slutt toppen.

Du kan hoppe over oppgavene, men vær klar over at du kan hoppe over bare fem, og hver oppgave du hopper over slag fem minutter av din klokke.