David Sirlin Super Street Fighter 2 Tutorial

David Sirlin Street Fighter II (offisielt kalt Super Street Fighter II HD Remix) er en kombinasjon nyutgivelsen og reimagining av det klassiske slåssespill, Super Street Fighter II Turbo. Det ble utgitt i slutten av 2008 gjennom Playstation Network og Xbox Live Arcade. Det er et nedlastbart spill for Playstation 3 og Xbox 360.

Beveger seg

Kontrollen Ordningen består av seks angrepsknapper og navigasjonsknappen. Alt annet er aktivert gjennom en kombinasjon av retnings eller angripe knappen innganger. Angrepene er delt inn i slag og spark. Både slag og spark er delt inn i lett, middels og tung. Lette angrep gjør minst skade, men er den raskeste. Tunge angrep gjør mest skade, men er den tregeste.

Blokkering gjøres ved å holde retningen puten i motsatt retning fra motstanderen din. Hvis motstanderen angrep mens du flytter tilbake, vil karakteren din slutter å bevege seg tilbake og blokkere angrepet. Lave angrep må blokkeres ved å holde retningen puten i ned og bort retning. Med unntak av kaster de fleste angrep er blokkerende så lenge den riktige blokken anvendes.

Button Scheme

Knappen ordningen kan tilpasses i Super Street Fighter II HD Remix på begge konsollene. Det første du må gjøre når du spiller er å gå til valgmenyen og tilbake kontrollene til din smak. Avhengig av karakteren du spiller, kan du finne endrer kontrollordningen kan være nyttig. Dette gjelder særlig med karakterer som Blanka og E. Honda som har trekk som krever raskt tappe en knapp.

Forskjeller fra det opprinnelige spillet

David Sirlin versjon av Super Street Fighter II ble utviklet som en oppdatert versjon av spillet. Den mest umiddelbare forskjellen er oppdatert grafikk. Det er et alternativ til å bruke de originale grafikk for spillere som ønsker en mer tradisjonell opplevelse.

Det er to spillmoduser, Classic og rebalansering. Classic-modusen er en nøyaktig kopi av det opprinnelige spillet. Alle som spilte nesten alle Super Street Fighter II spill bør finne spillet til å være ganske kjent. Den rebalanseres modus bruker fortsatt de samme knappene og kontrollene som klassisk modus, men det har en stor innvirkning på gameplay. Tegnene ble rebalansert for å skape en mer balansert kamp mellom tegn. Dette inkluderte å legge til nye bevegelser og endring av gamle trekk. For eksempel vil Chun-Li Lightning Kick aktivere etter 3 knappetrykk i stedet for 5 i klassisk modus. En rekke tegn fått muligheten til å fake går inn i bevegelser som normalt ville gjøre dem sårbare for å lokke sine motstandere til å angripe dem.