Guide Da Vinci-koden DA Spill Strategi

Spillet «Da Vinci-koden" ble utviklet av The Collective Inc. (nå kjent som Double Helix) og utgitt av 2K Games i 2006 for den personlige datamaskinen, og i 2007 for Xbox 360 og PlayStation 3. Dette spillet er basert på romanen «Da Vinci-koden" av Dan Brown. Du følger hendelsene i boken for å finne den hellige gral før "Hand of God" kan permanent stoppe deg.

Kjenn din Inventory

På hvert oppdrag, begynner du med en tilfeldig utvalg av elementer som er avgjørende for å løse dine kommende oppgaver. beholdningen ikke bære over fra oppdrag til oppdrag, så ikke bekymre deg om å spare elementer for senere. Dessuten vil beholdningen være litt forskjellig hver gang du spiller et oppdrag (selv om du allerede har fullført det). Ikke få panikk fordi du vil alltid ha nok elementer til å løse gåter fremover. Sørg for å teste hver av lagervarer, som du kan oppnå ved å dra elementer oppå hverandre og se hva som skjer. For at dette skal lykkes, vil du ofte finne et ekstra element å pare seg med de som allerede er i inventaret ditt.

Cheat Codes

Når du pause spillet ved hjelp av "Start" -knappen, det er et alternativ å legge inn spesielle koder. Kodene betyr bedrager, og det er mange av dem som vil gjøre besvarelsen av spillet betraktelig enklere, spesielt i kampsekvenser. Fra koder menyen, skriv den hemmelige ordet eller uttrykket og trykk "start" igjen. Her er en liste over noen av de mer nyttige seg: vitruviske mann (uovervinnelighet), Sacred Feminine (mer helse), Clos Luce 1519 (nivå velger) og Royal Holloway (kraftige våpen). Hvis du bruker disse kodene, kan du ikke være i stand til å tjene trofeer eller prestasjoner på noen systemer.

Rosslyn Chapel

Du begynner Rosslyn Chapel nivået ved å kontrollere Sophie i stedet for din vanlige karakter. Sophie er den eneste personen i stand til å hente Da Vincis Codex Atlanticus, en av de vanskeligste ting å finne i spillet. Codex er under biblioteket, men for å komme dit må du løse et puslespill først. Det er et bilde puslespill der du må flytte brikkene for å skape et bilde av en hånd, holder en due, med stjerner i bakgrunnen. De to hånd stykker gå i sentrum, med de andre 10 stykker som danner de ytre kantene av puslespillet. Når du har løst gåten, før spaken for å komme under biblioteket.