Hurtig Samspill Aktiviteter



En følelse av lagånd er noe som er dyrket over lange perioder. Men ikke isbryter aktiviteter som formidler viktigheten av teambuilding ikke å ta lang tid å foreta en konsekvensanalyse. Prøv følgende raske aktiviteter for å motivere dine medarbeidere til å bli kjent med hverandre og arbeide sammen.

Løp

Løpet du designe bør være allsidig, slik at hvert team medlem har en sjanse til å bruke sine unike styrker for å hjelpe henne lag vinne. Legg ut en fysisk utfordring, som for eksempel gjennomsøking fra den ene side av et rom til det andre, etterfulgt av en logikk trening, for eksempel å løse et puslespill. Den siste etappen av rittet kan være en balanse trening, som bærer et egg i en skje til en "målstreken". Sørg for at det er nok stadier i kampen om å tillate hvert team medlem for å delta.

Maze

Dele laget inn to like grupper og har medlemmene av hver gruppe holde hverandre i hendene i en sirkel. Lede dem rundt, opp og over hverandre inntil de blir flokete. Pass ett medlem under et annet medlem arm. Har to medlemmer på huk og lede et annet medlem opp over sine koblede armer. Slå noen medlemmer bakover, og tvinger dem til å krysse armene over hele kroppen for å beholde kontakten. Men du bestemmer deg for å flytte medlemmer, sørge for at de fortsetter å holde hender hele veien rundt sirkelen og at ingen hadde det vondt. Den første gruppen å gre sine medlemmer uten å låse opp sine hender vinner.

Gjettespill

Har hvert gruppemedlem skrive fem tilfeldige fakta om seg selv på en indeks kortet. Samle kortene. Les fakta høyt og har teamet gjett hvem de er om. Fakta kan være morsomt, rart, eller alvorlig; uansett gruppemedlem ønsker å fortelle om seg selv.

Speed ​​Dating

Sett opp flere isolerte bord med to stoler, en på hver side. Har medlemmer late som de er speed dating og må bli kjent med hverandre i seksti sekunder. En person skal være stasjonær på hvert bord, mens de øvrige medlemmene rotere mellom bordene. Hold tid på forsiden av rommet og ringe en bjelle, blåse en fløyte, eller gjøre noen annen høy lyd for å signalisere en bryter når seksti sekunder er over.

Superhero

Har alle teammedlemmene stå eller sitte i en sirkel. Gå rundt i rommet og la hver person si som sin personlige superhelt er. For å gjøre spillet mer interessant, kan det være noen i det virkelige liv som de beundrer, slik som deres mor eller far. Det kan også være en fiktiv superhelt, en film kjendis, en tegneseriefigur eller en politiker. Pass på at hvert medlem forklarer sitt valg slik at teamet lærer om den personens verdier, interesser og oppfatninger.