Hva er Meez Animasjoner?

Opereres av Donnerwood Media Inc. i San Francisco, gir Meez brukere med et miljø for å tilbringe opptjente kreditter og penger på virtuelle godbiter. Et nettsamfunn rettet mot tenåringer, disse virtuelle godbiter inkluderer produkter for dressing avatarer og dekorere virtuelle rom. På Meez.com, avatarer fungere som en virtuell tilstedeværelse for å bli med i chatterom og spille spill. Brukerens avatar kan brukes i andre nettmiljøer som en refleksjon av hennes personlighet.

Opprette meez

Den animerte Meez avatarer er 3-D datagenererte figurer. Meez medlemmer kan velge en rekke alternativer for å definere karakteren inkludert kroppsform, hudfarge, ansiktstrekk og frisyrer. Brukerne kan deretter kle sine avatarer med gratis elementer eller kjøp designer klær og tilbehør fra den virkelige verden merkenavn som Nike, Puma, Skechers, Cover Girl, Rocawear, Gossip Girl og The Vampire Diaries. Medlemmer kan da sette sine avatarer i en rekke miljøer, og gi dem props som håndholdte enheter, kjæledyr, fyrverkeri, brusflasker og mye mer.

Avatar Exports

3-D animerte Meez avatarer kan eksporteres eller lastes ned for bruk på andre nettsteder. Ikke alle nettsteder lar bildene i den animerte .gif-format, slik at en statisk .jpg bildet kan brukes som et alternativ. Avatarene har begrenset, men merkbar, bevegelser.

Bruker Videoer

Meez medlemmer kan fange deres avatarer animerte bevegelser ved hjelp av et skjermen fange programvare slikt Fraps eller CamStudio. Filene kan deretter redigeres og omgjort til video med den grunnleggende redigering programvaren som følger med de fleste operativsystemer. I Windows er det Movie Maker. Bruker kan dele de ferdige videoer med venner, legge ut på personlige nettsteder eller dele på YouTube eller andre nettsamfunn.

Andre Animasjoner

Medlemmer kan samle flere Meez animasjoner utover sin egen avatar i samfunnet. Selskaper som Coca Cola og kunstnere fra Miley Cyrus til Snoop Dog sponser mange av de virtuelle rommene innenfor Meez Nation. Sponsorer gi animasjoner og produkter og en del av en branding program for markedsføring til ungdoms og tween demografi. I tillegg kan medlemmene bruke skjermen fange programvare for å spille inn sine avatarer i samspill med andre i samfunnet. Interaksjoner kan inkludere dans, idrett og, selvfølgelig, shopping.