Hvordan Beat Mission 10 på "Herbert Revenge"

I det tiende nivået av "Club Penguin: Herbert Revenge", spilleren må stoppe Herberts geysir synker øya. For å gjøre dette, må spillerne grundig utforske øya for å samle gjenstander, snakke med alle tegnene til å innhente opplysninger, gjøre bruk av de operatives og spille minispill for å oppnå oppdrag direktiver. Level 10 er det siste nivået i "Herbert Revenge," så vellykket fullføring av nivået betyr bekjempe spillet.

Bruksanvisning

1 Snakk med dine følgesvenner som nivået begynner. Når spion telefonen ringer, vil det være regissør. Spør alle tilgjengelige spørsmål for å finne ut hvordan å stoppe øya synker. Gary vil teleportere deg til geysir og fortelle deg detaljene i planen sin, som er å trekke den ene siden av øya opp mens du kobler geysir. Gi dine agenter sine bestillinger.

2 Gå til Ski Village når Jetpack Guy ringer deg. Se deg rundt og samle anda indre røret. Snakk med Herbert, og velg deretter den lilla puffle å blåse en boble på krabbe. Etterpå velger den røde puffle og skyte den på krabbe.

3 Utforske landsbyen og samle blekksprut, blå oppblåsbare armer, redningsvest, tape, hval og redningsvest. Gå tilbake til Herbert og sette redningsvest, floaties og andebryst slange på ham.

4 Møt Dot på Plaza. Samle mopp, pan og falske skjegg, som du vil bruke for en drakt. Mal skjegg svart på kinoen.

5 Sett på kostyme for å gjøre pingvinene følge deg. Start med å sette på Rockhopper så Rockhopper pingviner følge deg til skogen. Led Sensei pingviner til Plaza ved å gå gjennom snowforts. På Plaza, ta Candence pingviner til snowforts.

6 Reis til isfjell og snakke med Gary igjen. Spill Aqua Rescue mini-spill ved å skyte oppblåsbare elementer på myntene og unnvike noe som gjør dine oppblåsbare elementer pop. Dette spillet vil stoppe opp geysir.

7 Gå til Mine Shack og snakke med alle der om plugging geysir. Gå til Ski Village og fikse Herberts ballong med tape, og deretter blåse den med helium enhet Gary ga deg. Fest ballongen til Herberts kurv. Gå tilbake til shack.

8 Spill jackhammer mini-spill, og deretter ringe den hvite puffle å fryse vannet som kommer ut av geysir. Snakk med Herbert, og deretter ringe krabbe å kutte tauet. Når ballongen flyr ut av kontroll, velger du den lilla puffle å blåse bobler på ambolten, og velg den hvite puffle å fryse det hele på plass. Øya er nå trygt.