Hvordan Beat Rayman 1 på PSX

Rayman-serien av dataspill har limbless helten Rayman, som første eventyr er en to-dimensjonal siderullende plattformspill i samme ånd som «Super Mario World." Rayman traverserer gjennom 17 etapper i "Rayman en" før du kommer til den siste etappen, The Candy Chateau, der han sloss mot Mr. Mørk å slå spillet. Å slå den avsluttende fasen, må du fullføre tre ulike seksjoner og deretter beseire Mr. Mørk i kamp.

Bruksanvisning

I stekepanne

1 Trykk "X" rett før Rayman treffer et gap mens du skyver ned bakken for å hoppe over gapet.

2 Hoppe så du kommer til toppen av hver bakke å lansere over skråning og raskt komme seg gjennom scenen.

3 Passere over seks bakker før du hopper to ganger over gul juice sølt i seksjonen. Nå tegn på slutten av bakken for å fullføre den første delen.

Angrepet av Clone

4 Flytt til høyre til du kommer til snødekte plattformer. Fortsett vertikalt opp plattformen hoppe fra sted til sted.

5 Kjør og skyv ned bakken foran deg. En klone av Rayman vil følge etter deg. Unngå å berøre ham.

6 Følge blå krystaller ned og til høyre. Hopp opp bunken med skyer, og fortsett ned den første pit du kommer over.

7 Fortsett til de to små gjennomgå mellomrom og trykk "R1" for å gå gjennom dem. Hopp opp og trykk "Square" å ta tak i flyteringer og svinge over og til høyre.

8 Kjør til du kommer til en stabel med epler med en sjokolade plattform på toppen. Flytt under plattformen i stedet for over det å nå skiltet og avslutte delen.

omvendt plattformspill

9 Trykk på "Venstre" retningsknappen for å flytte til høyre og vice-versa. Fortsett til høyre.

10 Punch fiender sirkle rundt plattformen foran deg, og deretter hoppe på ryddet plattformen. Gjenta gjennom gapet til høyre og deretter opp og til venstre.

11 Hopp opp som klovn svinger klubba ned og slå ham tre ganger. Fortsett til venstre og opp og til høyre. Bekjemp andre klovn.

12 Hoppe på skyen plattformen når den beveger seg mot deg så hoppe over skyene fort som de forsvinner når du trykker på dem.

1. 3 Hodet opp snødekte plattformer skyv ned skråningen av åsen. Fortsett over sjokolade plattformer å hoppe over hullene. Hold "X" ved å hoppe til å utføre et lengre sprang. Reach skiltet for å avslutte delen.

Bekjemp Mr. Mørk

14 Bo i nærheten av de sirkle energi baller og gå gjennom dem når de er lengst fra hverandre. Gå i midten mellom de to brann søyler som vises på bakken for å unngå skader. Flytt frem og tilbake for å unngå ekstra energi baller.

15 Flytt til høyre flamme søyle som venstre en lukker i. Vent i sentrum for å motta slag evne tilbake fra Mr. Mørk. Sjefen vil forvandle seg til tre ulike former.

16 Hopp over klo som flyr på deg og punch den nye fienden i ansiktet. Gjenta seks ganger.

17 Duck å unngå opptak av de neste fiender som flyr på motsatt ende av skjermen. Attack ene av dem med åtte slag for å beseire dem begge.

18 Kjør under neste fiende som han hopper i luften og slå ham så snart han lander. Slå ham åtte ganger for å beseire Mr. Mørk og slå "Rayman".