Hvordan bryte inn Dimitri Nattklubb på "Sly 2" for PS3

I «Sly 2: Band of Thieves», spiller du som den beryktede vaskebjørn, Sly Cooper og hans partnere i kriminalitet, Murray og Bentley. Etter Sly beseiret sin nemesis, Clockwerk, ble deler av robot ugle låst trygt bort på flere steder rundt om i verden. I Paris må Sly og gjengen hans bryte seg inn i en nattklubb for å hente Clockwerk halefjær. Nattklubben er drevet av Dimitri, en rosa øgle med en craving for falske penger.

Bruksanvisning

1 Beat det første oppdraget i spillet, "Cairo Museum Break-In," å reise til Paris automatisk. En gang i Paris, hodet til den blå markøren på feltet. Dette starter "Satellite Sabotage" misjon.

2 Finn alle tre parabolantenner i byen, og trykk "Circle" ved siden av hver av dem for å justere dem. Etter å samkjøre alle tre parabolantenner, er oppdraget fullført.

3 Gå til neste blå markøren som vises for å starte "Breaking and Entering" mission. Følg kartmarkøren til en dør i andre etasje av en bygning. Dette er inngangen til nattklubben lageret.

4 Skriv lageret. Arbeid med Murray flodhesten å drepe alle vaktene. Når Murray åpner akselen gate for deg, hoppe inne.

5 Krype under bordene til å smette unna de laserstråler som skanner rommet. Hvis du ser en vakt igjen i din retning, raskt komme under et bord. Ikke kjør når som helst mens krysset rommet.

6 Går inn i ventilen ved enden av rommet. Slipp gjennom akselen å gå inn i garderoben i nattklubben.

7 Snike gjennom gangene i nattklubben til Bentley ber deg om å ta noen bilder for ham. Trykk på "R3" -knappen for å ta ut kameraet.

8 Trykk på "R1" for å ta et bilde av Dimitri, falske penger skriveren og generator. La nattklubb for å fullføre oppdraget.

Hint

  • Hvis en fiende blokkerer din sti, trykk på "Trekant" for å kaste ham i luften og deretter trykke "Square" for å drepe ham. Hvis fienden vet du er der, men du kan ikke drepe ham på denne måten.