Hvordan får du det Locker Open in the Game "Nancy Drew: The Creature of Kapu Cave"?

"Nancy Drew: The Creature of Kapu Cave" er den femtende oppføring i denne serien av spill og har du prøver å spore opp en savnet lege mens du lærer om en mystisk hule. En annen lege i et forskningsanlegg skjuler noe, men du må vente på ham til å sovne for å sjekke sine eiendeler. Denne legen har en liste over skap kombinasjoner, og du trenger for å få en oppbevaringsboks åpen for å få den gule dekontaminering drakten inne. Når du har drakten, vil du være i stand til å lettere gli inn med de andre arbeiderne.

Bruksanvisning

1 Spill gjennom spillet til du kommer til Hilihili Research Facility. Trykk på "Trykk for assistanse" for å snakke med Dr. Craven. Gå mot noen av utgangene og Dr. Craven vil tro at du forlater, og han sovner.

2 Gå til Dr. Craven pult og klikk på PDA. Velg "Innstillinger" fra toppen, til høyre, og klikk deretter på "Mute" for å slå av lyden og hindre legen fra å våkne opp. Klikk på "Ansatte" -fanen og bla nedover til du ser "Fiderman" og ta notat av hans ansatte nummer.

3 Klikk på "Skap" -fanen og bla nedover til du kommer til Fiderman medarbeidernummer. Skapet sitt kombinasjonen vil bli oppført til høyre. Gå ned til skapene og klikk på skap 13.

4 Drei hjulet mot høyre til den lander på "4", og trykk deretter på den grønne knappen ovenfor kombinasjonen hjulet. Drei hjulet mot venstre til den lander på "2", og trykk deretter på den grønne knappen. Drei hjulet til venstre igjen før den lander på "7", og trykk deretter på den grønne knappen. Drei hjulet mot høyre til den lander på "9" og trykk på den grønne knappen for å åpne skapet.