Hvordan får jeg Past Ghost in "Little Big Planet"?

"LittleBigPlanet» har et nivå bevoktet av en serie av spøkelser. Deres touch vil sende deg tilbake til forrige rom, så det er best å unngå kontakt. Noen av disse spøkelsene vil følge et tydelig mønster for å hjelpe deg å unngå dem, men andre krever raske reflekser for å komme seg ut av veien. Når du kommer forbi alle spøkelsene, må du vinne et løp for å gå videre til neste nivå.

Bruksanvisning

1 Spill gjennom det nivået "Skate til Victory" før du går under en sko og inn i et hus fylt med flere spøkelser. De tre første spøkelser gå opp og ned i et forutsigbart mønster. Gå til høyre, og trekk svampen blokk tilbake før det er under midten plattformen.

2 Hoppe opp på svampen, og den midterste plattformen. Gå derfra til den tredje plattformen for å åpne døren til høyre. Tid din hopper, slik at du unngår spøkelsene som de bob opp og ned i denne delen. Gå til neste rom på høyre og skyv svamp blokken slik at det er under den andre plattformen.

3 Hopp opp på svamp, deretter på plattformen på venstre side. Det er bare en eneste spøkelse i dette området, og det driver i en liten sirkulært mønster, så tiden din hopper for å unngå kontakt. Hoppe fra denne plattformen til den øvre plattformen til høyre. Tråkk på bryteren på denne plattformen til å utløse en støvel som vil bære deg til neste område.

4 Slipp ned på støvelen og ri den opp til neste rom. Klatre opp trinnene og gå inn på bryteren for å ringe ned en annen boot. Gå inn på denne støvelen og ri den opp til neste rom. Dette rommet har en spøkelse, men det er som flyr rundt i et sirkulært mønster som er bredere og mer tilfeldig enn de foregående spøkelser 'mønstre.

5 Hoppe fra støvelen på hengende nøkkelen til å plukke den opp. Unngå spøkelse i dette området, og være klar til å hoppe ut av veien raskt, som det følger en tilfeldig bane. Gå til høyre og bruke nøkkelen til å åpne døren.

6 Hopp opp på stigende og fallende plattformer så snart du kommer inn i rommet. Det er spøkelser her, men de stige og stige i forutsigbare mønstre. Hoppe fra det første stiger plattformen til den andre stiger plattformen, så gå opp vinklet gangvei. Det er en sparker boot her. Stå ved siden av den gule pære på bunnen av veggen ved oppstart, og det vil sparke deg opp til neste rom og forbi alle spøkelsene.