Hvordan komme gjennom Sand Room i "Mario Bros."

"Super Mario 3" var den første av de "Mario" spill for å utnytte et verdenskart. Etter å ha fullført en scene, spillere går til verdenskartet, der de kan velge det neste nivået de ønsker å spille. Spillet er delt inn i flere verdener, og på den andre verden, vil spillerne møte Sand scenen. Den første halvdelen av nivået er ganske grei, men på slutten, de vil gjøre med nye utfordringer, blant annet kvikksand, en rasende sol og støv djevelen.

Bruksanvisning

1 Hodet rett, unngå piraja planter og Koopas. Når du støter på kvikksand, unngå å berøre den. Faller inn i det vil resultere i død, akkurat som faller ned i en grøft. Om lag en tredjedel av veien gjennom, nivået du vil støte på en støv djevelen.

2 Spranget inn støvet djevelen. Det vil skyte deg inn i himmelen. Dette får oppmerksomhet av solen, som blir sint på deg invaderende sin plass. Det begynner å jage deg for resten av nivået. Hvis det berører deg, får du vondt. Du kan ikke drepe den.

3 Fortsett rett. Gå på Koopas å drepe dem, eller bruke en ildkule hvis du har Flower Power. Når du går videre, møter du to Quicksand groper.

4 Hoppe over den første pit. For å komme over den andre, først sprang på de nærliggende klossene for å få litt ekstra høyde, deretter hoppe over gropen. Når du kommer over den andre kvikksand gropen, vil du kommer til slutten av scenen.

Hint

  • Hvis du har Raccoon Mario, kan du overstyre en tredjedel av dette nivået. Når du hopper inn i støv djevelen og det skyter deg opp i luften, bruker Marios vaskebjørn makt til å gli. Du vil flyte over Koopas, landing like foran den endelige Quicksand pits.