Hvordan lage en bevegelsessett for en Super Smash Bros Brawl Character

Den etterlengtede oppfølgeren til 2001 er "Super Smash Bros. Melee», «Super Smash Bros. Brawl" har en rekke figurer, scener og spillmoduser. Utvidet fra Melee er 26 tegn roster, slagsmål og har mer enn 30 tegn fra mange Nintendo (og to populære "tredjepart") franchisetakere. Mange fans av "Super Smash Bros." Serien nyte spekulere potensielle tegn muligens vurderes for inkludering i spillet. Dette spekulasjon fører ofte til fan-laget "movesets" for potensielle Super Smash Bros. tegn, som spenner fra Nintendo-spill og til og med andre spill fra tredjepartsleverandører.

bruksanvisning

1 Velg en karakter fra en bestemt video spill du foretrekker. De fleste Smash Bros. tegn kommer fra kjente dataspill som «Mario» og «Legend of Zelda» -serien. Velg en karakter du føler passer Smash Bros.-serien. Finn ut om din valgte karakter passer "Super Smash Bros. Brawl" ved å observere karakter i sin opprinnelige spillet. Ta notater om sin kampstil om nødvendig.

2 Planlegg din valgte karakters "Normal", "knuse" og "Special" angrep. The Super Smash Bros.-serien har en "to-knapp" control system, hovedsakelig dominert av disse angrepstypene mens du bruker stikka og andre tilgjengelige knapper. Lag "Normal" angrep fra enkle bevegelser, for eksempel slag og spark, som passer tegnet. Utlede "Smash" og "Special" angrep fra en karakters "spesielle bevegelser" som finnes i sin opprinnelige videospill. Bruk din kunnskap om din valgte karakter og dens verden for å effektivt stoff "Normal", "Smash" og "Special" angrep.

3 Lag din valgte karakters "Final Smash». Utløse en "Final Smash" ved å bryte den unnvikende "Smash Ball", et element eksklusivt til «Super Smash Bros. Brawl." Endelige knuser kommer fra en karakter spesialitet eller "unik" angrep innenfor sitt opprinnelige spillet. Velg den beste sittende "Final Smash" for karakteren din ved å gjøre deg kjent med sine spesialiteter og skjulte quirks. Bruk spesialangrep eller spesialiteter fra andre "kamerater" i figuren din opprinnelige spillet, hvis den ikke har en bestemt spesialitet.