Hvordan lage en Vampire Super Class i "Oblivion"

Hvordan lage en Vampire Super Class i "Oblivion"


Mange spillere av Bethesda Softworks ' "Elder Scrolls IV: Oblivion» har møtt den fryktede meldingen om at de har kontrahert Porphyric Hemophilia mens han kjempet en vampyr. Med mindre kurert gjennom en potion, spell eller kapell bønn, forårsaker sykdommen tegnet til å bli en vampyr. Spillere som melder the Dark Brotherhood møtes Vicente Valtieri og kan velge å bli en vampyr ved å følge mørket evige søken. Dette alternativet illustrerer at det å spille som en vampyr kan ha sine fordeler. Hvis du ønsker å prøve denne utfordringen til spilling, bør du vurdere nøye når du lager din karakter.

Bruksanvisning

Counte Negativer

1 Velg din rase nøye basert på ferdigheter og attributter. For å motvirke den negative effekten på personlighet å være en vampyr årsaker, velg en Imperial siden de starter med høyere personlighet, merkantil og speechcraft samt Voice of keiseren kraft som lar deg sjarmere en karakter for 30 poeng en gang om dagen.

En Dunmer gjør også et godt valg for å redusere den økte svakhet til brann som vampyrisme økning siden Dunmers starte med en 75 poeng bonus.

2 Opprette en egendefinert klasse til beste redusere de negative effektene av å bli en vampyr. Den stealth spesialisering styrker merkantile og speechcraft områder samt sladrehank, noe som gjør det enklere å bytte til varer, skaffe oppdrag og bruk sniking til å mate på sove tegn.

3 Velg hastigheten som en av de favoriserte attributter for å redusere skader fra solen siden du ikke vil være i stand til raskt å reise i løpet av dagen. For det andre attributt, plukke personlighet, få fem poeng for hver.

4 Legg 20 poeng til disse tre store ferdigheter: merkantile, speechcraft og snike. For de resterende fire valg, gå for restaurering å helbrede skader fra sollys, lett eller tung rustning for å tilby mer beskyttelse (merk at lys rustning er bedre for sniking), alkymi å lage potions av healing og beskyttelse, og til slutt flaks, noe som påvirker alle ferdigheter .

kraftig magi

5 Velg en Altmer eller Dunmer å understreke kraften av ødeleggelse magi siden de begge starte med 10 punkt bonuser i undergang. En Altmer gjør et bedre valg siden Dunmers starte med 10 poeng mindre i viljestyrke. Høyere viljestyrke øker hastigheten Magicka tilbake etter bruk.

6 Opprette en egendefinert klasse som har spesialisert seg på magi.

7 Velg intelligens og viljestyrke som favoriserte attributter for å få bonus for mengden av Magicka du har og hvor raskt det regenererer.

8 Tilsett 20 poeng bonus for å bekjempe sjarmen med ødeleggelse (skader staver), conjuration (tilkalle assistanse staver) og illusjon (lamme og stillhet staver). Også velge de to beskyttelse magiske områder av endring og mystikk. For de resterende to ferdigheter, velger akrobatikk for å hjelpe deg å hoppe og bevege seg raskere og enten en rustning bonus for beskyttelse eller snike å øke stealth.

brute Strength

9 Velg en Nord, Orc eller mannlig Redguard hvis du ønsker å lage en fysisk super sterk vampyr siden de starter med høyere styrke og utholdenhet.

10 Opprette en egendefinert klasse som har spesialisert seg på styrke.

11 Velg styrke og utholdenhet som favoriserte attributter siden de vil hjelpe deg med å svinge tyngre våpen og bære tyngre rustning.

12 Tilsett 20 poeng bonus til tung rustning og blokk for å hindre skader og enten kniv eller butt (eller begge) for å håndtere mer skade. Tohåndsvåpen vanligvis gjør mer skade, og de ofte faller i den butte kategori, for eksempel hammere og økser. Velg armorer slik at du kan reparere magiske elementer før og snike siden øker denne ferdigheten kan være vanskelig i tung rustning. For de resterende ett eller to, velger akrobatikk eller friidrett for å øke enkel bevegelse, endring siden den inneholder staver for å tillate deg å bære mer eller speechcraft. Speechcraft kan være det beste valget for en Orc siden de starter med lavere ytelse i denne kategorien.

Hint

  • For å bli en vampyr, bli the Dark Brotherhood og fullføre alle Vicente Valieri s oppdrag. Han vil da tilby å gjøre deg til en vampyr. Eller du kan angripe tilfeldige vampyrer før du fange Porphyric Hemofili; ikke kurere det.
  • Vampire effekter, både dårlige og gode, øke over tid. Hvis du spiser en sovende karakter, effekter redusere. Du må gå 72 timer uten fôring og deretter sove for å få full effekt.