Hvordan lage en WWE spill

Dataspill blir stadig mer populært blant barn og voksne. Som mer realistiske funksjoner som er inkludert i videospill, har de blitt en vanlig husholdning element. Å gjøre et videospill, derimot, er en komplisert prosess. En slik sjangeren er bryting spill basert på World Wrestling Entertainment. For å opprette en WWE spillet, må du anskaffe flere verktøy og til slutt blande dem til å lage et komplett spill.

bruksanvisning

1 Bygg din en samlet plan inkludert spill idé og generelle mekanikk. Hvor mange tegn vil bli inkludert? Vil hver bli basert på deres virkelige motstykker? Hva spill moduser vil WWE spillet inneholder, for eksempel en to-player modus? Det er mye lettere å fortsette med spillet utviklingsfasen når disse ideene er organisert.

2 Lag dine WWE spillfigurer gjennom en modellering program, hvis det er nødvendig. Hvis en ekstern verktøy er nødvendig for å skape alle spillelementer, bruke programmer som for eksempel Art of Illusion eller TopMod 3D. Disse verktøyene lar deg lage hver spillfigur, interaktive objekter som stoler samt i hvilke miljøer hver WWE karakter vil delta. Lag hvert objekt og lagre det individuelt.

3 Bruk dra-og-slipp-spillet utviklingsverktøy for å animere spillet ditt. Mens komme inn i spesifikke detaljer om hver programmets teknikker er vanskelig, er det viktig å vite kjernen system av hver fungerer på en lignende måte. Dra-og-slipp-programmer gjennomføre en praktisk brukergrensesnitt som ofte gir prerendered objekter og karakterer. Typiske programmer inkluderer Spillet Maker og 2D spill Maker.

4 Importere hver skapt modellen gjennom spillet utviklingsverktøy viktigste "Load" menyen eller grensesnitt. Hvert program har sitt eget sett av skript for å hjelpe deg å animere en karakter, justere hastigheten, tildele et bestemt utfall avhengig av en gitt handling, og mye mer. Hvis mer avanserte funksjoner er nødvendig, kan du også stole på programmeringsspråk som C ++, Darkbasic og Visual.

5 Lagre WWE spillprosjekt gjennom spillets "Export" eller "Lagre" -funksjonen. Test alle aspekter tidligere programmert til å sikre alle skript og koding fungerer. Hvis endringer er nødvendig, gå tilbake til spillutvikling verktøyet til valg og overskrive eventuelle feil linje med kode eller skript.