Interaktive tid spill

Interaktive tid spill


Evnen til å fortelle tid er en av de grunnleggende ferdigheter som elevene lærer tidlig i sine utdanninger. Interaktive spill hjelpe barna å forstå den viktige rollen som tiden spiller i måten de strukturere sine liv. Barn kan spille interaktive spill som tester sin forståelse av tid, så vel som deres evne til å fortelle gang på en nøyaktig måte.

Bang på Time

Barna prøver å stoppe klokken på riktig tidspunkt i "Bang på Time", tilgjengelig på Oswego City skoler nettside. Når klokken begynner tikker, barna ser på den skriftlige tidspunkt og klikk "Stop the Clock" når klokken hendene nå området matcher skrevet tid. Barn scorer 1000 poeng for å stoppe klokken på eksakte tider, 750 poeng for å stoppe klokken i løpet av ett minutt av skriftlige ganger og 500 poeng for å stoppe klokken innen to minutter av skriftlige ganger.

bedtime Bandits

Spillere eliminere klokker slik at de kan ulempe en senere leggetid i "Bedtime Bandits", tilgjengelig på Mr. Nussbaum. Når du har valgt sine karakterer, barn sjekk den digitale tids nederst til venstre på skjermen. Bruke "venstre" og "riktig" piltastene, barna plassere sine karakterer under fallende analog klokke som viser den tiden. Når under klokken, barna trykker på mellomromstasten for å sprenge klokken. Barnas ordliste øke med ett minutt for hver klokke som de blast. Men sprengnings feil klokke gjør klokkene faller i et raskere tempo. Spillere avansere til neste runde etter sprengning alle 10 klokker. Hvis en klokke berører bakken, er det sengetid, og spillet ender.

Klokke Works

Barn fortelle tid til å hjelpe Max og Molly fikse tårnet klokker i "Clock Works", tilgjengelig på BBC nettstedet. Når du har valgt en vanskelighet modus, spillerne ser på klokken og velge det riktige svaret på spørsmål knyttet til nåværende eller fremtidig tidspunkt. Barn slå en vanskelighet modus etter fem spørsmålene riktig.

flip Tid

Spillere matche analog og digital klokke kort for å holde et fly i rute i "Flip Time" tilgjengelig hos NASA Kids Club. Etter å ha klikket et kort for å snu den over, barna klikker et nytt kort for å se om tiden stemmer overens med det første kortet. For hvert riktig match, avanserer flyet ett skritt nærmere å ta av. Når spillerne har matchet alle kortene og flyet tar av, spillet tilbakestilles med et økt antall kort.

Hero Michael

Barna legger ut på en gang fortelling oppdrag for å redde en prinsesse i "Hero Michael," tilgjengelig på Smarty Games. Spillere trykk på "Venstre" og "høyre" piler for å bevege seg i disse retninger, og "Up" og "Down" piler når klatrestiger. Å hoppe, barna trykker på mellomromstasten. Keys spredt utover et nivå skjerm digital klokke ganger. Den analoge klokken indikerer hvilken nøkkel spillerne må samle for å låse opp exit gate og avansere til neste nivå. Barn scorer poeng ved å samle mynter og den riktige nøkkelen, viser sistnevnte som den digitale tidstilsvarende analog klokke. Kjører inn fiender og velger feil taster resultere i tapte liv. Spillet slutter hvis spillerne mister alle sine liv.

Stopp Clock

Spillere matche digitale klokker til tilsvarende analoge klokker i "stoppe klokken," tilgjengelig på Oswego City skoler nettstedet. Barna sams klokker i følgende intervaller: ett minutt og fem minutter, 15 minutter og 30 minutter, med en spill som viser den digitale tids i militære timer. Etter å dra fem digitale klokker til fem analoge klokker som viser det samme, klikker du spiller "Stopp klokken" for å spille inn sine tider.