Koble prikkene Games for Kids

Koble-the-prikker spill gir barna mulighet til å se dannelsen av et bilde fra start til slutt, ved hjelp av bokstaver eller tall som en guide når du tegner linjer fra en prikk til den neste. Barn kan spille klassiske koble-til-prikker spill online, samt spill å sette alternative vrier på connect-the-prikker konseptet.

Acid Rain Connect The Dots

Barna lærer om effektene av sur nedbør i denne koble-til-punkter aktivitet på nettstedet United States Environmental Protection Agency. Starter på dot merket "1," kids klikker de nummererte punkter i laveste til høyeste orden. Som barn koble prikkene, tar et bilde form. Etter endt bildet, vises informasjon knyttet til bildet på skjermen. Barn klikk "Neste bilde" for å gå videre til neste bilde. Som en variasjon, kan barna skrive ut bildet til farge på et stykke papir.

Koble prikkene

Med bare fire linjer til rådighet, prøv barna koble en gruppe av punkter i "Koble prikkene," tilgjengelig på nettsteder som Online Games Lobby. I det første nivået, må barna koble åtte prikker med fire rette linjer. Barn trykk sin venstre museknapp og klikk for å dra en linje fra prikk til prikk. Hvis barna koble prikkene med fire linjer, de avansere til neste nivå.

Koble bilen Dots

Barn koble prikker å danne fargerike bil bilder i denne aktiviteten, tilgjengelig på The Chevron Cars. Etter å ha valgt en bil fra en liste over navngitte biler som Bailey dørvakt, Casey Coupe og Frankie fire Wheeler, kids klikk "1" for å begynne å koble. Spillere flytte musen til å dra linjen fra ett nummer til den neste, og klikk på tall i laveste til høyeste orden som de går videre. Når barna kobler alle prikkene, vises hele bilen, og i takknemlighet, tuter et par ganger.

Koble prikkene spillet

Salvabear Dali trenger hjelp fullført portretter av hans venner i denne kobles-the-prikker spillet på Funbrain. Barna velger du ett av følgende nivåer for å koble prikker etter nummer: "Tell ved 1s", "Tell med 5 er" eller " 'telle baklengs". For å koble prikker av bokstaver, barna velger "Hver Letter", "Manglende Letters" eller "Alphabet i revers." Når barna klikker på et tall eller en bokstav, siden oppdateres for å vise sin fremgang. Barn score en "god går!" fra Salvabear for å klikke på de riktige punktene; hvis de klikker feil prikker, forteller Salvabear dem til å prøve igjen. Ved fullført et nivå, Salvabear utbryter, "Hurra!"

Game Of Dots

Barn bruker dyktighet og strategi for å slå datamaskinen i "Game of Dots", tilgjengelig på nettsteder som SuperKids. For å starte spillet, barna klikker på en prikk, og fortsett å klikke en tilstøtende dot - horisontalt eller vertikalt - for å danne en rød linje som forbinder de to prikker. Barn alternative svinger med sin datamaskin motstander. Etter å ha koblet to prikker som danner den siste siden av en fire-sided boksen, spillere scorer ett poeng og rød farge fyller boksen. I sin tur, datamaskinen motstanderen scorer ett poeng hvis det skaper en boks, snu boksen blå. Barn tjene ekstra beveger seg i en sving for å lage fire-sided bokser. Spillet slutter når alle mulige boksene har fylt på skjermen.

Skrible

Racing mot klokken, barna koble prikker så raskt som mulig i "Scribble," tilgjengelig på nettsteder som Token Arcade. Starter på "1," kids hold deres venstre museknapp og dra stift fra nummer til nummer i laveste til høyeste orden. Spillet registrerer antall sekunder det tar spillerne til å koble alle punkter i et nivå. Hvis barna koble til feil dot, begynner de over.