"Maplestory": bråkmaker Vs. Banditt

I massively multiplayer online rollespill kjent som "Maplestory», kan du velge mellom en rekke klasser når du oppretter en karakter. Begge tyv og piratfigurklasser har melee klasser: banditt og bråkmaker, henholdsvis. Disse tegnene har høyere helse og håndtere store mengder skade, men de må være nær fienden å gjøre det.

Basic Beskrivelse

Bandit er en nær-kamp type tyv, snarere enn den varierte snikmorder karakter. Bandits stole på styrke til å påføre skade på monstre. På grunn av sin korte rekkevidde, må de være nær fiender å angripe. Brawlers er en av de pirat tegntyper i "Maplestory». Som banditter, de er melee tegn som slåss i nærkamp og raskt. Brawlers har også en høy mengde styrke.

Utstyr

Bandits primært stole på dolker, en enhånds våpen. Dette etterlater den andre hånd fri til å holde et skjold. Men banditter vanligvis krever mindre, spesialiserte skjold, i motsetning til de som krigere og magikere kan bruke. Bandits bruke den samme rustning som andre tyver og det kan beskrives som en blanding av ninja, orientalsk og street style. Etter level 10, slåsskjemper stole på knokene, en stilisert versjon av de virkelige slåsshansker. Disse tohåndsvåpen forhindre slåsskjemper fra bære skjold. Brawlers slitasje hav-og pirat-tema rustning som blir mer ekstravagant som de får nivåer.

ferdigheter

Brawlers og banditter har lignende ferdigheter som midlertidig øke effektiviteten av deres våpen - knoker og dolker, henholdsvis. Brawlers har fordelen av flere ferdigheter som er rettet mot flere fiender på en gang godt før andre klasser kan angripe flere monstre; backspin slag og korketrekker slag er eksempler på slike ferdigheter. Brawlers har også kompetanse til å heve permanent helse poeng (HP), og unngå monstre av seg en tønne forkledning. Bandit ferdigheter spenner fra dolk mestring, en passiv ferdighet som gjør at karakteren til å påføre mer skade, til hastigheten økende ferdighet kjent som "Haste" til "Savage Blow", som gjør at en rekke av seks dolk slag mot fienden. Banditter har også unik kompetanse "Steal". Dette er en ferdighet som gjør at tegnet for å stjele elementer fra en fiende.

betraktninger

Selv om både banditter og slåsskjemper er melee tegn, ferdighetene til bråkmaker er faktisk ganske lang rekkevidde. Bandits har ikke en lang varierte angrep til fjerde jobb avansement. Begge typer er flinke til mobbing, eller angripe flere mål samtidig; Men banditter også utmerke seg som single-target kampene. Fordi brawlers må kjempe nær fiender og har ingen kompetanse til å beskytte dem mot monstre som kan tappe energi eller helse, vil disse tegnene bruke mer helse potions enn banditter.