Russiske Tea Party Games

Russiske Tea Party Games


Tea har en lang og fargerik historie i Russland. Den ble opprinnelig importert av kineserne, og i pre-revolusjonære tider var elsket av alle klasser av mennesker. I løpet av de sovjetiske årene, te var entall luksusen av arbeidsfolk. I 2005, i henhold til "Russian Life" magazine, åttito prosent av russerne i undersøkelsen oppført te som sin favorittdrink. Det er ofte nytes i sosiale situasjoner sammen med smørbrød, snacks og et utvalg av søtsaker. Du kan holde en russisk teselskap for din egen og invitere gjester til å spille disse tradisjonelle spill.

Adorable Anastasia

Ordne dine gjester i en sirkel og velge navnet på en av dine gjester. For dette eksempelet valgt navn er Anastasia. For å begynne, velger verts et adjektiv som begynner på samme bokstav som personens navn for å beskrive den personen, for eksempel søt. Den første spilleren etter at verten velger det første adjektivet må deklamere "Våre bedårende Anastasia er" og deretter legge til en ekstra adjektiv for å beskrive den personen som begynner med bokstaven "A". For eksempel kan denne spilleren si "Våre bedårende Anastasia er bekymret." Den andre spilleren må umiddelbart følge og erstatte sin egen adjektiv, men det må begynne med bokstaven følgende 'A', som i dette tilfellet er 'B'. Et eksempel: "Våre bedårende Anastasia er forførende." Fortsett raskt rundt sirkelen og jobbe gjennom alfabetet en person om gangen. Enhver spiller som gjør en feil eller tar mer enn fem sekunder for å komme opp med et adjektiv er ute. Den siste gjenværende spilleren vinner.

Dancing Bears

Ved hjelp av bygging papir, klippet ut bjørn poter i en rekke farger. Bjørn poter består av en stor pute og fem tær så noe som lignet på denne formen vil fungere. Fordel en bjørn paw til hver spiller, og pass på at ingen andre ser hvilken farge de andre spillerne får, og at hver spiller skjuler sin pote. Merk: De fleste fargerike pakker med bygging papir inneholder fem farger, slik at flere gjester kan få samme farge. Dette vil ikke påvirke spillet. Sitt dine gjester i en sirkel og gjøre dem kjent med de distribuerte farger. Til å begynne, en spiller om gangen (går med klokken) har en sjanse til å gjette fargen på en annen spillers labben. Han eller hun er fri til å rette gjetning til spilleren de måtte ønske. Når en spiller farge har gjettet, er den spilleren ut. Fortsett til bare én spiller igjen. Den siste spilleren til venstre vinner spillet.

tidsfordriv

Gi hver og en av dine gjester en 3x5-tommers oppmerksom på kortet og be dem om å skrive ned sine ti favorittsysler. Samle alle de notatkort og plassere dem i en pose. Ordne dine gjester i en sirkel. Velg en spiller å begynne. Han eller hun plukker et notat kort fra posen. Hvis spilleren plukker sitt eget kort, bør han sette den tilbake i posen og plukke en annen. Spilleren leser da de oppførte tidsfordriv høyt, én etter én. Målet er at en annen spiller å gjette hvis kortet er plukket og den første spilleren til å gjette riktig-ved å oppgi riktig navn høyt-vinner et poeng. Spillerne har lov til å gjette før alle ti tidsfordriv blir lest, men hver spiller kan bare gjette én gang for hvert kort. Du eller en frivillig kan holde score og når posen er tom, den spilleren med flest riktige gjetninger vinner.