Spill Krav til Call of Duty World at War

«Call of Duty: World at War" kommer fra "Call of Duty" franchise. Mye som sine forgjengere, er dette et første person shooter spill som foregår i andre verdenskrig. Spillet er kjent for å være den første i «Call of Duty» -serien til å ansette en fire-player co-op kampanje-modus, samt en zombie survival mode. For å spille dette spillet, men noen systemkrav må være oppfylt for at den skal kjøre på din datamaskin.

Operativsystem

Et operativsystem er et grensesnitt program som kommuniserer mellom datamaskinens maskinvare for brukeren. Det er tre store operativsystemene: Apple, Linux og Windows. Foreløpig «Call of Duty: World at War» er kompatibel med bare Windows-operativsystemer. Du kan velge å kjøre den under Windows XP eller Windows Vista, som begge vil kjøre dette spillet.

prosessor

Du trenger minst en AMD athalon 64 3200+ eller en Intel Pentium 4 med 3,0 GHz. Prosessorer hovedsak fortelle datamaskinen hva de skal gjøre, som systemoppgaver må prioriteres, når man skal gjøre hva funksjon, og så videre. Høyere prosessorkraft vil likestille til bedre spillytelse på større kvaliteter, men så lenge du oppfyller minimumsprosessorkrav spillet skal håndtere normalt.

Hukommelse

«Call of Duty: World at War» krever minst 512 MB RAM under Windows XP eller 1 GB hvis du kjører under Vista. Et system minne, også kjent som RAM (forkortelse for Random Access Memory). En datamaskinens minnefunksjoner for å lagre data som skal nås raskt av programmer. I dette tilfellet, mens du spiller «Call of Duty: World at War" vil du være å bruke store deler av RAM for å opprettholde ytelsen. Høyere minnekapasitet betyr for større spillytelse.

Skjermkort

Dette spillet krever at du har minst en nVidia GeForce 6600GT eller ATI Radeon 1600XT som støtter Shader Model 3.0 program. Skjermkort er, i hovedsak, maskinvare som skaper bildene fra programmer og diverse andre system prosesser på skjermen. Spill som «Call of Duty: World at War" bruk skjermkort til å gjengi avansert grafikk, miljøer og scener. Disse anses å være den lave enden markedet for skjermkort med dagens standarder, men sterkere typer vil føre til høyere, mer flytende spillgrafikk.