Tips og Juksekoder for Ancient Quest of Saqqarah

I dataspillet "Ancient Quest of Saqqarah" du finner en mystisk underjordisk oase hvor du er i oppdrag med et oppdrag for å gjenopprette egyptiske templer. Hver strukturen vil gi en annen puslespill for deg å løse. Selv om de vil dele noen lignende funksjoner, har hver sine egne unike elementer for å skape en utfordring for spillerne. Noen tips og juksekoder kan hjelpe deg med å komme gjennom disse pusleoppgaver.

Bast

I denne delen av spillet må du flytte juvelene langs en klar bane og skape kamper av tre eller flere av dem. Bare husk når du går at juvelene ikke kan passere gjennom et område som allerede er okkupert av en annen juvel.

Sobek

For denne delen av spillet, må du rotere alle de små og trekantede nett tilgjengelige i større nettverk. Du må rotere dem til høyre og til venstre for å manipulere dem slik at de vil danne inn i kamper av tre eller flere.

Horus

For dette området klikke på tre av juvelene i nettet. De må alle være av samme farge. Juvelene som er koblet i en linje vil klare for deg når du utfører denne handlingen. Fjern så mange du kan på denne måten.

Oris

I denne delen av spillet markøren i seg selv kan være den matchende brikke du trenger. Du vil være i stand til å plassere den som trengs for å lage en endelig samsvarende stykke. Som med de andre områdene du mest lage en kamp av tre eller flere.