Utenfor Halloween Party Games

Utenfor Halloween Party Games


Halloween er en tid for skummel lek og moro. Ferien brede spekter av feiring alternativer gjør den til en perfekt unnskyldning for kreative folk å kaste en fest. Hvis du har en utendørs plass, kan du spice opp Halloween fest ved å legge til utenfor spill på dagsorden.

Bobbing for epler

Bobbing for epler er en tradisjonell Halloween spill som kan dateres tilbake til den romerske invasjonen av store Brittan. Deretter spådde det ekteskapet. Nå er det bare en morsom aktivitet for både unge og gamle. På grunn av den ofte rotete natur aktivitet, er en utendørs veranda, dekk eller uteplass en ideell setting. Fyll en stor bøtte eller balje med vann og flyter flere epler i den. Deltakerne må bare bruke tennene til ulempe epler ut av vannet. De som snare et eple i en fastsatt periode kan få en premie. Barn bør alltid spille med tilsyn av voksne. En mindre rotete alternativ er å knytte epler fra strengene og dingle dem fra en pinne eller kosteskaft sett mellom to stoler. I denne versjonen, bind for øynene hver spiller.

Pumpkin Hunt

En gresskar jakten ligner på en påskeegg jakt, men bruker mini gresskar i stedet. Skjul flere miniatyr gresskar hele jakten området. Husk å plassere gresskar innen rekkevidde for folk som skal jakte dem. Sørg for at alle deltakerne vet hvor out-of-bounds områdene er, og gi dem en frist for å jakte. Hvis du holder jakten etter mørkets frembrudd, gi hver deltaker med en lommelykt, og rydde området for eventuelle tripping farer. Du kan også være lurt å dekorere hvert gresskar med noen klatter av gløden i mørket maling. Bruk ekte gresskar eller plast modeller som holder godteri og andre små pyntegjenstander. Gi en liten premie for hver gresskar funnet.

Haunted skattejakt

Dette spillet er spesielt morsomt når du oppretter en hjemsøkt gårdsplass full av gravsteiner, skapninger og spøkelser. Sett opp tre til fem "stasjoner" hvor hvert lag må stoppe under jakten. Gi hvert lag en startledetråd som vil føre dem til den første stasjonen. På hver stasjon, vil laget plukke opp et tegn som viser at de har funnet riktig sted. De vil også motta neste ledetråd. For eksempel kan en ubemannet stasjon være et lite nifs treet hang med skum spøkelser. Hvert lag tar en spøkelse som sin token og finner ledetråd til neste stasjon skrevet på ghost rygg. En bemannet stasjon kan kreve deltakerne til å spørre en sigøyner spåmann for ledetråd og gis et leketøy ring som et tegn. Den siste ledetråd fører deltakerne til en pirat spøkelse som vil gi dem tilgang til "skatten" hvis laget presenterer symboler fra hver stasjon.