Bedrager for "Medieval II: Total War Amerika"

"Medieval 2 Total War: Amerika" er en utvidelse til «Medieval 2 Total War" som en del av "Kingdoms" utvidelsespakke. I det, er New World innstillingen av den opprinnelige "Medieval 2 Total War" utvidet mange ganger, slik at ulike amerikanske sivilisasjoner å bli satt opp mot hverandre, så vel som invaderer europeiske makter. Men hvis du ønsker å tippe spillet i din favør, er det ulike juksekoder som kan brukes.

Entering Jukse / Grunnleggende Cheats

Legge inn bedrager er enkelt. Bare trykk på "Tilde" [~] tasten og skriv inn riktig kode, trykke "Enter" når du er ferdig for det tiltenkte effekten. Ha i bakhodet når du skriver inn juksekode, at familiemedlemmenes navn, samt oppgjør og nestleder navn må alle bokstaver til å fungere ordentlig.

Bedrager kan være så enkelt som å legge penger til din fraksjon skattkammer. Koden for dette er "add_money x," med "x" å være mengden av floriner du ønsker. Andre grunnleggende koder for å kontrollere din kampanje fremgang inkludere "toggle_fow" for å fjerne krigens tåke. En annen nyttig cheat er "auto_win angriper / forsvarer," gikk inn på en kamp bla skjermen før du trykker på auto-løse knapp, som automatisk gir seier til den angitte fraksjon.

Oppgjørsspesifikke Cheats

Når du endrer et forlik, kapitalisere oppgjøret navn i konsollen skjermen når inngå jukse koder. Nyttige jukser inkludere "process_cq oppgjør," med en bestemt by som oppgjør; alt mulig bygging i bygningen køen vil umiddelbart fullført. I tillegg, "add_population oppgjør x", med en bestemt by som oppgjør og "x" som et heltall; dette legger "x" befolkningen til angitt sted, og kan være negativ (nyttig for å håndtere befolkningsbaserte uro). For å kjapt overta kontrollen over et oppgjør fra sin tidligere eier, "capture_settlement" evicts alle militære styrker, agenter og familiemedlemmer fra den forrige eieren og gir deg eierskap til den navngitte oppgjør.

Bygg kø spesifikke bedrager inkluderer "create_building oppgjør navn bygning nivå id" (se spillet filen export_descr_id.txt for bygging nivå id ", som umiddelbart skaper en av den spesifiserte bygningen i den angitte oppgjør på nivå spesifisert. For å hjelpe med beleiringer, "damage_wall oppgjør" vil tvinge 40 prosent skade på en vakthus og en nærliggende rett vegg delen av den angitte oppgjør, hvis oppgjøret er inngjerdet.

Tegnspesifikke Cheats

"Medieval 2 Total War» og dens utvidelser inkluderer noen rollespillelementer i å bygge din fraksjon leder, hans familiemedlemmer, andre generaler og eventuelle støttemidler slik som diplomater, leiemordere, kjøpmenn, religiøse agenter og spioner. Disse inkluderer et følge av ulike karakterer, så vel som individuelle egenskaper som kan påvirke karakteren overlevelsesevne og sjansene for suksess, så vel som andre spillmekanikk.

For å endre en karakter med en kode, må du flytte tegnet av noen fort, bosetninger eller skip, og velg den spesifikke karakter. Bedrager som kan brukes til å endre spillkarakterer omfatter grunnleggende "move_character navn x, y," med "navn" å være et tegn fulle navn og "x, y" er et sett med kartkoordinatene; trekk oppkalt karakter til gitte koordinater. Hvis du vil endre et tegn følget, bruke "give_ancillary charactername ancillaryname;" den navngitte karakter mottar heter hjelpe / retinue karakter. Motsatt "remove_ancillary charactername ancillaryname" fjerner kalt hjelpe / følget karakter fra den navngitte karakterens følget, eller hvis ingen hjelpe karakter er spesifisert, er hele følget hans fjernet. Lignende karakter modifikasjoner inkluderer "give_trait charactername traitname nivå" som gir den navngitte karakter angitt egenskap på angitt nivå, eller hvis ingen nivå er spesifisert, er den egenskap gitt ved en standardverdi på 1. Tilsvarende "remove_trait charactername traitname" fjerner den spesifisert trekk fra tegnet, eller hvis ingen trekk er angitt, fjerner alle egenskaper.

Diplomati, Easter Egg og Andre Cheats

Diplomati er så stor en del av en "Medieval 2 Total War: Amerika" -kampanjen som krigføring, knep og økonomisk styring. Noen jukser kan tvinge visse resultater diplomatiske møter. I tillegg har Creative Assembly studio teamet bak spillet lagt til en rekke shout outs og andre morsomme juksekoder som kan hjelpe deg å vinne eller bare berike spillopplevelsen.

Diplomati jukser inkludere "force_diplomacy godta / nedgang" er brukt i forhandlinger bla og tvinger AI diplomat til å akseptere eller avvise dine tilbud. Til mer direkte endre gameplay, "diplomatic_stance factiona factionb alliert / nøytral / krig" setter diplomatisk holdning mellom to fraksjoner til hvilken tilstand du ønsker.

Andre jukser inkludere "character_reset"; Dette tilbakestiller en valgt karakterens bevegelser til start-of-turn alternativer, potensielt slik uendelig marsjerende i en sving; denne jukse fungerer ikke alltid. En annen jukse, "bestbuy," senker enhetspriser, mens "oliphaunt" gir deg en enhet av Oliphaunts, en hyllest til JRR Tolkiens "Ringenes Herre" trilogien; disse er ekstra store krigselefanter med ekstra bueskyttere i howdah. En bibelsk jukse, "jericho", ødelegger alle vegger i den valgte byen, mens "invulnerable_general charactername" gir den angitte generelle uovervinnelighet i kamp.