"Chronicles of Mystery: The Scorpio Ritual" Hints

"Chronicles of Mystery: The Scorpio Ritual" setter deg i rollen som Sylvie Leroux, en ung parisisk lærd etterforsker forsvinningen av hennes onkel Oliver, en arkeolog som har avdekket en bemerkelsesverdig cache på Gozo Island. Du vil stråle over hele Middelhavet matchende vettet med skygge operatives som ønsker å ta med undersøkelser til en terminal konklusjon. Betalende oppmerksomhet til dine omgivelser og devising oppfinnsomme bruksområder for de elementene du samler er nøkkelen til å løse spillets variert utvalg av logiske oppgaver og rakne mysteriet.

Generelt Gameplay tips

Grab alt som ikke er spikret, uansett hvor unyttig det kan virke ved første øyekast. Mange oppgaver krever at du å kombinere elementer fra din beholdning, og du vil opprette nye elementer fra disse småting, som for eksempel grappling kroker og blomsterbuketter, som er nøkkelen til å fremme utover din nåværende posisjon. Lytt til Sylvie kommentarer som du prøver å løse et puslespill - hennes dialog vil gi deg en indikasjon på om du er på randen av en løsning eller ledet i feil retning helt.

La Valetta: Olivers Study

Klikk på trepanel ved siden av slutt-tabellen helt til slutten av studien for å grave opp den studien hemmelige panel. For å låse opp for å skrive inn i gangen gjennom døren til høyre, og klikk deretter på sokkelen på venstre vegg å skifte Sylvie fokus til en vase. Vasen har fem segmenter du kan rotere med et museklikk. Roter hver del til du ser en dato og et latinsk inskripsjon; Sylvie vil fortelle deg når du har riktig justert segmentene. Gå tilbake til studiet. Du vil oppdage at selv om panelets ulåst, er det fortsatt stod fast. Bruk scooter nøkkelen i Sylvie varelager å lirke panelet åpent. Du finner en bok og et brev fra onkel Oliver som vil gi deg en ny person av interesse å nærme seg.

Istanbul: Luring Away museet Guard

I Istanbul, må du lokke vakt fra museets bakre inngangen før du kan bryte inn i sitt lager. Plukk opp poker på asfalten bak deg, klikk deretter på døråpningen til venstre. Du finner en søppeldunk med en ball blant annet søppel. Bruk poker for å trene ballen. Gå tilbake til museet inngang og klikk på kurator konvertible. Kile ballen under bilens venstre forhjul. Katten i passasjersetet vil sveipe på deg hvis du kommer inn i bilen, så legg fisken fra din beholdning på setet. Katten vil spotter og spankulere, deretter bolt ut av bilen. Sett konvertible i gir, punktere ballen med poker, og deretter kjøre tilbake til museets bakre inngang. Du vil høre bilulykke og vakten vil forlate å undersøke ruckus, slik at du kan snike seg inn i museet.

Rome: Escape fra Vatikanet

Når du nærmer deg spillets klimaks, vil du finne deg selv fanget i en varebil i midten av en gårdsplass i Vatikanet. Bruk meisel i varelager for å lirke åpne dørene og tilnærming buegangen i gårds bakre. Du vil smuglytte på en samtale om de stjålne gjenstander. Det er en rusten gate på gårdsplassen rett, men du trenger noe å røre den åpen. Tilnærming bordet vinduet til van venstre og bruke hammer til å lirke løs en planke. Ta kost som er ved siden av vinduet, og deretter gå til potteplante i gårds nedre venstre hjørne og ta en håndfull jord. Gå til fontenen på gårdsplassen sentrum og slå på slangen, og klikk deretter på steinen kolonne fragment ved fontenen. Slipp jord i vannet fra slangen, og deretter bruke kosten på gjørme for å lage en glatt overflate. Bruk planke på kolonnen fragment av å skape en spak, og klikk deretter en gang til på planken å rulle kolonnen gjennom porten. Du har nå fått en stor nok åpning til å unnslippe.