DIY Racing Simulator

DIY Racing Simulator


Racing spill er spennende, men det er vanskelig å realistisk gjenskape opplevelsen av å kjøre en bil når du sitter ved et skrivebord. Det er imidlertid mulig å skape en gjør-det-selv-racing simulator hjelp av en rekke komponenter som er konfigurert til å jobbe sammen når du spiller et bilspill. Dette vil dramatisk forbedre opplevelsen av å spille en racing simulator. Det kan ikke være mulig å gjenskape bevegelsen av en racerbil, men det er mulig å gjenskape alt annet.

bruksanvisning

1 Monter rammen av racing simulator. Når du bruker en ramme kjøpt fra en racing simulator selskap dette er rett og slett et spørsmål om å følge instruksjonene. Bygging av et spesialbygd ramme er mulig, men bør overlates til en metallbearbeiding butikk.

2 Fest racing sete og racing hjulet til rammen. Sitt i racing sete og grep racing rattet for å se hvordan det føles. Fest pedalkontroll og shifter kontroller hvis racing wheel inkluderer dem. Sørg for at alle kontrollene er behagelige å bruke, og innen rekkevidde.

3 Plasser skjermen på racing ramme og igjen sitte i racing sete. Observer skjermen og vinkelen på skjermen for å sikre at det ikke er for høyt eller lavt, og kan sees uten belastning.

4 Ordne 5.1 surround høyttalere i sine ønskede steder. Hvis rammen har fester for høyttalere, bruker dem. Hvis ikke, plasserer høyttalerne på utsiden hjørnene av rammen. Installer senterkanalhøyttaler under eller over skjermen og rett foran racing sete. Plasser subwooferen enten under eller bak racing sete.

5 Plasser datamaskinen som brukes til å kjøre racing spill på forsiden av rammen. Pass på at det ikke er for nær racing rattet eller pedalene for å unngå muligheten for å treffe PC med en bortkommen fot eller hånd.

6 Koble alle komponentene i racing simulator til PC-datamaskin. Begynn med skjermen og lydanlegg for å sikre at de er i orden, og koble deretter racing hjulet og kalibrere det. Fyr opp et racingspill og spille noen løp, så gjør noen endelige justeringer controller stilling, monitor posisjon og høyttaler posisjon.