Hvordan endre Cache Size for UT3

Enten de spiller på en annen server eller kjører sine egne, "Unreal Tournament 3" gamere ønsker best mulig ytelse fra deres systemer. Dypt inne i konfigurasjonsfilene er innstillingene som betegner bufferstørrelse. For klientsiden, påvirker dette det maksimale antall filer som kan lastes ned fra spillservere som kart, teksturer og lyd. Så med en liten klient cache størrelse, filer må lastes ned fra servere når du overskrider den innstilte cache maksimum. På serversiden, justere størrelsen på cachen endrer hvor mye systemminne er allokert til spillserveren.

Bruksanvisning

Nedlasting av kart Cache

1 Åpne "Unreal Tournament" -mappen, og deretter "UTGame" og "Config". Dobbeltklikk deretter på "UTEngine.ini" fil.

2 Bla ned til "[Core.System]" -delen.

3 Redigere oppføringen for "StaleCacheDays = X," endre "X" til antall dager du ønsker ubrukte filer å forbli på systemet før du får slettet automatisk.

4 Redigere oppføringen for "MaxStaleCacheSize = X," endre "X" til nye totale størrelsen den maksimale filstørrelsen for ubrukte filer, i megabyte.

5 Redigere oppføringen for "MaxOverallCacheSize = X," endre "X" til ny total maksimal filstørrelse for alle nedlastede filer, i megabyte.

6 Lukk vinduet, og klikk "Ja" for å lagre endringene.

Server-Side Cache

7 Åpne "Unreal Tournament" -mappen, og deretter "UTGame" og "Config". Deretter dobbeltklikker du på "Unreal.ini" fil.

8 Bla til "[Engine.GameEngine]" -delen.

9 Edit "CacheSizeMegs = X," endre "X" til mengden av systemminne for å vie seg til serveren.

10 Lukke vinduet. Klikk "Ja" når du blir bedt om å lagre endringene.

Hint

  • Gratis "Unreal Tournament 3 Cache Tool" redigerer bufferinnstillingene klient-side uten behov for å endre konfigurasjonsfiler manuelt.