Hvordan få gjennom Gravity Master
Gravity Master er et online fysikk puslespill. Spillere må tegne figurer i spillverdenen med musepekeren for å manipulere en bevegelig ball som brukes til å eliminere mål spredt over hele kartet. Player-laget figurer inneholde spesifikke vektegenskaper basert på deres størrelse og påvirkes av tyngdekraften. Figurer trukket inn i området ovenfor ballen vil falle og slå ballen, setter den i bevegelse. Spillere kan øke hastigheten på ballen ved å tegne større former med lengre fall. Dette vil øke mengden av kinetisk energi overføres til ballen ved støt.
Bruksanvisning
1 Klikk og dra markøren i spillvinduet for å opprette en form. Følg med når formen reagerer på spillverdenen gravitasjonsfelt.
2 Dobbeltklikk på figuren for å slette den.
3 Klikk og dra markøren i spillvinduet for å opprette en form rett over svart, bevegelig spill ball. Endre størrelsen på objektet og dets avstand over spille ballen for å bestemme den resulterende hastighet ved støt.
4 Guide ballen mot de svarte, spinn mål. Rull over mål å eliminere dem.
5 Eliminer alle målene i spillverdenen for å avansere til neste nivå. Gjenta denne prosessen til alle nivåer er fullført.
Hint
- Figurer er ikke bare brukes til å drive ballen fremover. Brukere kan også skape broer, vegger og ramper for å styre ballen gjennom spillverdenen.