Hvordan kan jeg vinne Quidditch Match i "Harry Potter"?

Hvordan kan jeg vinne Quidditch Match i "Harry Potter"?


En verden av Harry Potter introduserte oss til mange konsepter. Flytte og snakker bilder, farlige levende planter og til og med forskjellige modeller av flygende sopelimer. Disse kostene er brukt i enda en original idé, Rumpeldunk. I Harry Potter bøkene og filmene, er Rumpeldunk en sport der veivisere fly på sopelimer og kaste baller gjennom ringer, og samtidig unngå angrep fra motstanderlaget. Dette aspektet av historien er også vist i spill, inkludert spill basert på "Harry Potter og Halvblodsprinsen" for PS2. For å flytte historien sammen, må du vinne din første rumpeldunk kamp.

Bruksanvisning

1 Gå gjennom alle stjernene. Sammenlignet med din praksis går, er stjernene som kommer mot deg litt raskere enn før, så ikke mister konsentrasjonen.

2 Prøv å unngå sidene av skyttergravene så mye som mulig. Treffer dem kan koste deg kampen i det lange løp.

3 Fly litt til toppen av midten av skjermen når du starter å fly inn i solen. Dette vil sikre at du holde det gående gjennom stjerner til tross for blendende lys av solen.

4 Fly noe sentrert i midten av skjermen når du begynner å stige. Deretter holde kursen før du fange Golden Snitch, som ender kampen.