Hvordan lage den Cookie Machine "Riddle skole 2" Work

Først utgitt i 2006, "Riddle skole 2" er et pek-og-klikk-eventyr laget av programmereren JonBro. Det ble utformet som en mer familievennlig ta på den voldelige eventyrspill "Pico School." Spillets plott ser en karakter som heter Phil forsøker å rømme fra skolen sin i en særdeles kjedelig musikk leksjon. På et tidspunkt må tegn reparere en cookie maskin til fremgang i plottet. For å reparere denne maskinen, må du fullføre et bestemt sett av oppgaver.

Bruksanvisning

1 Plukk opp alle de små grå ballene ved spillets start. Snakk med mannen lener seg mot veggen med en note trykket på den. Når han tilbyr deg en fløyte, kjøpe det fra ham. Blåse i fløyta og forlate klasserommet.

2 Gå inn Mrs. Sleep rom og klikk på den åpne skrivebordet. Gå rett ut av rommet og klikk på det første skapet til høyre. Gå til høyre igjen og klikk på vent under plakaten. Fjern glideren ved å klikke på den. Ta toalettrull.

3 Gå til venstre og gå inn i vaktmesteren kontor. Klikk på mopp. Gå rett inn i Mr. Sum rom. Klikk notatene på bordet.

4 Gå til lærerens salong hvor cookie maskinen. Klikk på baksiden av maskinen og deretter koble ledningen. Informasjonskapselen Maskinen vil nå fungere.