Hvordan løse Tile Puzzle i "Hidden Secrets - The Nightmare"

I "Hidden Secrets: The Nightmare", din karakter er utvinne etter et mislykket drapsforsøk. Du må løse flere oppgaver for å prøve og sette sammen identiteten din angriper, og "Tile" puslespillet er en av dem. I dette puslespillet, må du klikke på fliser til å bevege seg og samtidig unngå møll og kakerlakker. Møll er tiltrukket av flammer, mens Kakerlakker er redd for dem. En bane er tilgjengelig for alle tre "tile" oppgaver, men du må være rask til å løse dem og gå videre med din søken.

bruksanvisning

1 Flytt ned en flis, riktig en gang, ned én gang, høyre en gang og deretter klikker du på lyset for å slå av lyset. Gå ned fire ganger, høyre tre ganger, og klikk på lyset igjen for å slå av lysene på igjen. Flytt en gang til høyre og slår av lysene tilbake av.

2 Flytt fire ganger til høyre, deretter opp tre ganger og slå på lyset. Gå opp en gang, ikke sant en gang og opp to fliser for å avslutte den første puslespillet. Gå ned to ganger og slå av lyset.

3 Flytt ned to fliser og slå på lyset. Gå til venstre en gang, ned én gang, ikke sant en gang, igjen en gang, ned én gang og deretter slå på lyset. Flytt ned to ganger, rett fem ganger og deretter slå på lyset.

4 Gå til høyre to ganger, opp fire ganger, til venstre en gang, opp en gang og slå på lyset. Head akkurat to ganger, opp tre ganger, riktig en gang og deretter slå på lyset. Gå opp en flis, høyre-fire ganger, ned to ganger og slå av lysene tilbake av.

5 Flytt ned en gang og slå på lyset. Gå ned fire fliser, venstre en gang og ned en gang for å gå ut av andre puslespillet. Slå av lyset med en gang på begynnelsen av den tredje puslespillet.

6 Gå opp en flis, deretter til venstre en gang og slå på lyset. Gå til høyre en gang, igjen en gang, tilbake til høyre en gang og slå på lyset. Flytt rett en gang, ned tre ganger, høyre en gang og slå på lyset.

7 Gå ned to ganger og slå av lyset. Flytt rett fire fliser og slå på lyset. Gå opp en gang og slå på lyset. Flytt opp to ganger, ikke sant en gang, opp en gang og rett to ganger for å gå ut av den tredje og siste puslespillet.