Hvordan Paint Aircraft i "Flight Simulator 2004"

Hvordan Paint Aircraft i "Flight Simulator 2004"


"Flight Simulator 2004: A Century of Flight" er den 11. utgaven av den populære Microsoft-serien, som startet i 1982. Etter fly fly i 2004-versjonen, er det mulig å bruke programmer med grafikk og maleri for å endre utseendet på et fly . Hvis du ikke liker fargen på en viss fly, kan du gjøre det ser annerledes ut.

bruksanvisning

Lage en kopi av Aircraft

1 Kopier flyet du ønsker å endre. Dette sikrer den originale versjonen er ikke tapt i filene dine. Når du ønsker å lage en ny kopi av et fly, vil den opprinnelige flyet fra "Flight Simulator 2004" spillet være i filene som skal endres.

2 Gå til Windows Utforsker til å finne flyet.

3 Marker flyet i mappen, og gå til toppen.

4 Trykk redigere og kopiere og lime inn i flyet. En kopi av den ønskede flyet vil være på bunnen av mappen.

5 Besøk et nettsted for å finne flyet som du vil endre. Airliners.net lister mange vintage og dagens fly, selv om det er flere andre nettsteder, som Flyselskaper Flåter av Aeromoe, som har fly.

Velge Dine New Plane Colors

6 Åpne din kopi fil (av flyet) med Paint Shop Pro. PSP 7.0 er anbefalt av de fleste brukere fordi den har de nøyaktige funksjonene som trengs for å jobbe med "Flight Simulator 2004" fly.

7 Velg "Dropper" -verktøyet og "Colors Juster" enhet i PSP for å endre flyets farger og tinker med filinnholdet. Eksperimenter med programmet for å finne akkurat de riktige nyanser.

8 Åpne DXTBmp eller BMP2000 program for å arbeide med litt tekstur manipulasjon.

9 Åpne flyet filen, gå til tekstur mappen og åpne filen BMP (bitmap).

10 Last bildet inn i DXTBmp filen som skal males. Dette er kjent som en "alpha" kanal.

Tid for å male Airplane

11 Velg "Image / Send til Editor" for å åpne bildet av flyet i PSP.

12 Hit "File / Save", og nær PSP.

1. 3 Gå tilbake til DXTBmp, og trykk "Image / Reload" etter Edit.

14 Hit "Alpha / Send Alfa til Editor" i separate Alpha Channel fil. Dette åpner PSP med alfa bildet i vinduet.

15 Rediger etter ønske, og trykk "Fil / Lagre".

16 Lukk PSP, og trykk "Alpha / Refresh Alpha" i bitmap-programmet.

17 Hit "Fil / Lagre som Extended Bitmap," og velg "DXT3" fra drop-down boksen nederst.

18 Klikk opprinnelige filnavnet, og trykk "Lagre" for å kombinere de to filer og produsere en malt versjon av flyet.

Hint

  • Legge til elementer i detalj til flyet, som multi-farge eller skrift, kan også gjøres via PSP og DXTBmp programmer. Se i bruksanvisningene for begge programmene å tinker med innholdet.