Isbrytere, morsomme spill og gruppeaktiviteter

Isbrytere, morsomme spill og gruppeaktiviteter


Når du er vert for en fest, et møte med nye kolleger eller et familieselskaper, bruke spill og aktiviteter for å bidra til å bryte isen og gjøre arrangementet til en suksess. For å legge til moro, velge noen mindre kjente isbrytere, spill og aktiviteter. Å finne ut hvordan man spiller får folk snakker og jobber sammen, og reduserer sannsynligheten for at noen vil ha en godt praktisert strategi for å vinne.

menneskelig Knot

Den menneskelige knute er en isbryter som vil ha folk ler og prøver å løse problemer på samme tid. Ikke fortell spillerne hva målet med denne isbryter er før etter de er oppsett. Få alle inn i en sirkel mot hverandre, så har dem ta hverandre i hendene. De bør gjøre dette i ulike retninger - på tvers av hverandre, ved siden av hverandre, noen få mennesker igjen og så videre. For å nå målet med spillet, må de greie seg tilbake til en perfekt sirkel uten å slippe hverandres hender.

sardiner Spill

Denne omvendte skjul-og-søker spill fungerer best med 15 til 30 personer. Velg en person å gå skjule og har alle andre holde sammen uten å se hvor personen gikk. Når personen gjemmer seg, sende alle ut for å finne ham. Som hvert søkende finner hider, han rolig tiltrer ham. Før lang tid, vil alle søkere bli pakket inn med den opprinnelige hider som sardiner i en kan og holde så stille som mulig. Den siste personen til å finne gruppen er taperen.

Telefon Charades Spill

Dette kan være en stor gruppe aktivitet, eller du kan ha et par mindre grupper som spiller, avhengig av hvor mange personer som er til stede. Hvis du har mindre grupper, gjøre dem opp på seks til åtte personer hver. Har alle linje opp en bak hverandre og gi et hint til den første personen i kø, for eksempel "seilbåt." Denne personen deretter snur seg og handler ut hint til personen bak henne. Det andre personen deretter snur seg og gjør det samme med den neste personen, og så videre nedover linjen til den siste personen, som har til å prøve å gjette hva den opprinnelige ledetråd var.

Zoom

Dette spillet har folk satt sammen en historie fra bilder; du trenger ett bilde for hver person på The Gathering. Bildene må sekvensielt fortelle en historie, men du vil gi dem ut tilfeldig. Før du gir ut bildene, fortelle alle at de ikke kan vise sitt bilde til noen. Gi alle et par minutter å studere alle detaljene i deres bilde. Når du kunngjøre oppstart av spillet, har hver person til å ta en tur å forklare de andre hva hans bilde er om. Så, alle har til å arbeide sammen for å sette hvert segment i kronologisk rekkefølge for å fortelle den fotografiske historien de ble gitt. De kan ikke se på bildene før de er ferdig, for å se om de fikk det til.