Klasserom Bruk av Wii Carnival

Wii "Carnival Games" er et spill som ikke bare tilbyr barn 20 spill på én plate for å spille, men de spillene krever fysisk bevegelse i stedet for å sitte stille i en stol mens du spiller. Dette spillet er vurdert E, så det er hensiktsmessig for alle aldersgrupper. På en regnværsdag eller etter en lang uke med undervisning, kan du belønne studenter med aktiv video-spillet spilles i klasserommet.

spill

"Carnival Games" bringer karneval spill og aktiviteter til TV. På hver versjon av spillet, vil du finne 20 forskjellige karneval spill, inkludert "Lucky kopper", "nerver av stål", "Hole-in-One", "Shooting Gallery", "Day At The Races", "Dunk Tank "," Frog Leap "," Clown Splash "og" Ring Toss ». Hvert spill har vanskelighetsgrader som kan endres avhengig av hvem som spiller spillet.

Supplies

For å spille "Carnival Games" i klasserommet, trenger du flere kopier av spillet, samt Wii-enheter. Det er antydet at fire studenter spille på hvert spill. Du kan stille hver konsoll opp på en annen TV eller projektor i rommet. Spør andre lærere om de har enheter du kan bruke eller kontakt din lokale TV-spillutleiefirma for å spørre om leie konsoller.

fordeler

En fordel som vil føre til når elevene spille "Carnival Games" i klasserommet er å lære å ta svinger. For eksempel, "Lucky Kopper" er en en-player spill. Hver student må ta svinger gjette hvor ballen er. En annen fordel elevene kan høste er å lære å arbeide i team for å spille spillene. Sett opp forskjellige konsoller på ulike TV-er i klasserommet, og sette hver TV til en annen karneval spill fra hovedmenyen. Slå deg barna og la dem spille hver karneval spill i 10 minutter før du går til neste kamp stasjon. Mange spill har siden fordelen av å lære barna å jobbe med tall og matchende også.

premiene

Innlemme matematikk inn i "Carnival Games" aktivitet ved å spørre barna til å legge opp sin score på slutten av spillet dagen. Tildelings godteri eller klistremerke premier til den enkelte eller laget med flest poeng. Holde en løpende poengsum hver uke, og tildele en spesiell premie eller trofé på slutten av året til studenten eller laget med flest poeng.