Scooby Doo spenningen Game Instruksjoner

Scooby Doo spenningen Game er et Pressman Toy Corporation produkt som opprinnelig ble produsert i 1999. Dette spillet er ikke lenger produseres, så spillet instruksjonene er vanskelig å finne. Den spenningen spillet er ment for to til fire spillere 6 år og eldre. Dette er en handling og fingerferdighet barnespill som tar ca 20 minutter å spille.

Bruksanvisning

Oppsett og Spille

1 Kontroller at du har alle bitene til Scooby Doo spenningen Game.

2 Brett ut spillebrettet. Plasser de to store lilla ben på venstre og høyre side mot toppen av spillebrettet. Plasser de to mindre lilla ben på venstre og høyre side nær midten av spillebrettet.

3 Plasser C-formet ring i hullene i øverste venstre delen av spillebrettet. Åpningen av ringen øverst til høyre skal vende.

4 Fjern de tre monster etiketter fra arket. Legg dem i hakkene av styret utformet for etikettene.

5 Plasser de tre monster kort til siden. Har hver spiller ta to spiller stykker av samme farge; man må være Scooby-Doo. Har alle spillerne plassere begge sine spiller brikker i Haunted House for å starte spillet.

6 Direkte hver spiller å spinne spinner. Spilleren som spinner flest går først, deretter svinger er tatt med klokken.

7 Bytter spinner spinner. Flytt en av de to bitene tilsvarende antall skritt mot mål. Spillere kan ikke dele sine trekk mellom stykker.

Spesielle Spaces på Spinner og Bordet

8 Flytt spilleren stykke til plassen picturing gjengen hvis du spinner "Bli med i gjengen."

9 Flytt spilleren stykke til plassen for spilleren stykke lengst ned til styret hvis du spinner "Join the Leader".

10 Har spilleren til venstre shuffle og velge et monster kortet, og deretter legge den med forsiden ned, hvis du spinner på plass med monstre. Plasser toppen på håndtaket og vri med klokken for å avvikle den. Plasser toppen over ringen, og trykk deretter på håndtaket knappen for å løsne toppen. Hvis spilleren stykke veltes eller kastet av styret, gå tilbake til start. Flytt fortsatt stående stykker til nærmeste plass. Pek på portrettet av monsteret du tror er bråkmaker. Skru opp forsiden ned kortet. Gå videre sju mellomrom hvis du gjetter riktig; din tur avsluttes hvis din gjetning er feil.

11 Flytt din spiller stykke inn i hullet på fjellet hvis du lander på en pil plass å peke på fjellet. Disse flekkene er trygge fra spinning toppen. Hvis en annen spiller stykket er i fjellet sted, må den bytte plass med spilleren stykke.

12 Nå mysterium maskin med begge spiller stykker første til å vinne spillet. Du trenger ikke å lande akkurat på Mystery Machine; et tall som bringer deg forbi Mystery Machine fortsatt teller som nå det.