"Virtual Ager 2" Cheats for iPod touch

"Virtual Villagers 2: The Lost Children", utviklet av Siste dag med arbeid og utgitt i februar 2009, er et simuleringsspill tilgjengelig til å spille på iPod touch, iPhone og iPad. Du må løse en rekke gåter for å gå videre i spillet, og snu til bedrager for de første oppgavene kan hjelpe.

The First Puzzle

For å fullføre den første puslespillet, må du bygge en brann i brann gropen. For å gjøre dette, må en av landsbyboerne samle tørt trevirke fra vedstabel i den sørvestlige delen av bygda. Så får en landsbyboer å samle tørt gress, noe som kan bli funnet på vestsiden av landsbyen nær kokospalmer. Når du har både veden og tørt gress i brann gropen, dra over en landsbyboer og befaler ham å fyre. Sørg for at en landsbyboer setter mer ved og tørt gress i ildstedet fra tid til annen, slik at brannen ikke går ut.

The Second Puzzle

Løse andre puslespill går på å bygge en demning, slik at du kan bruke vann til jordbruk. Først må du kjøpe Nivå 2 of Engineering Tech. Når du har gjort dette, flytte en landsbyboer over til steinene som ligger på den nedre delen av bekken. En melding som sier "Han kunne sannsynligvis bygge en dam her" skal vises, og deretter må du kommandoen landsbyboer til å bygge en dam. Vann blir deretter omdirigert til et område hvor den kan brukes til vanning.

Den tredje Puzzle

Den tredje puslespillet er løst ved å gjøre en av landsbyboerne bygge et fugleskremsel for å beskytte avlinger som dyrkes. Begynn med å flytte enten en adept eller master bonde over til den nordvestlige delen av landsbyen som inneholder vridd trestykker og vinranker. Når adept eller hoved bonde er der, befaler ham å bygge et fugleskremsel. Du må besøke området to ganger før fugleskremsel er fullstendig utfylt.

Den fjerde Puzzle

Den fjerde puslespillet er å skape en skjærende verktøy slik at landsbyboere kan klippe bort uønsket vegetasjon i landsbyen. Først må du kjøpe Level 2 av Exploration Tech, og dra deretter en master forsker på nordsiden av landsbyen. Se deg rundt, og han vil snart se snart ting som ser ut som spydspisser blant steinene. Når han har funnet dem, ta ham til området med vridd tre og vinranker hvor du har gjort fugleskremsel. Her vil han samle materialer. Deretter gå tilbake til der du så spydet tip-lignende elementer, og hovedforsker vil bygge et skjæreverktøy.