Hvordan Complete "The Legend of Zelda: Spirit Tracks" Map

Etter hvert som du avanserer gjennom "The Legend of Zelda: Spirit Tracks," du må hele tiden tilbake for å Tower of Spirits å samle biter av en Rail Map som forteller deg hvordan du får til hver nye tempelet. Samle Brann Realm kart, den siste brikken i Rail Map, kan du fullføre kartet. Samle denne delen av kartet krever at du løse en rekke gåter for å klatre fra 13. til 17. etasje i Tower of Spirits.

Bruksanvisning

1 Gå tilbake til Tower of Spirits etter endt oppdrag i snøen tempelet. Snakk med Anjean og han vil fortelle deg litt mer om å få Brann kart, den siste biten i Rail kart. Inn i tårnet og klatre opp til 13. etasje.

2 Utforsk 13. etasje, men vær forsiktig med Phantom Eyes. Øynene opptre som lyskastere og sende Warp Phantoms etter deg. Dodge deres blikk eller beseire dem å komme seg gjennom gulvet. Som du utforske, finne to Phantom Eyes vokter Tears of Light, som du må beseire for å samle elementene. Etter den første Tear of Light, finne statuer av fisk. Bruk pisken til å trekke sverdet fra hånden til midten statue, og deretter plassere sverdet i hånden til høyre statuen. Unngå Phantom Eye og åpne grenser skattekiste for en liten nøkkel.

3 Bruk den lille knappen på den låste døren nær Warp Fantomets roosting sted, deretter klatre trappa til 14. etasje. Sydover og drepe Phantom Eye. Distrahere Warp Phantom som vokter Tear of Light ved å kaste din bumerang på veggen i nærheten. Samle Tear of Light og slå Warp Phantom så Zelda kan ta kontroll over det. Gå tilbake ned til 13. etasje.

4 Hodet mot sørvest og drepe Phantom Eye. Klatre trappa og krysser broen for å komme til en skattekiste holder en liten nøkkel. Kjør vestover og åpne den låste døren. La Link på krystallbryteren i dette området og ta kontroll over Zelda. Warp til nordvest, drepe Phantom Eye, deretter hodet sørvest å finne en annen krystallbryteren. Strike det, slå kontrollen tilbake til Link og få ham slå sin krystallbryteren. Har Zelda gå tilbake til Link, og deretter gå gjennom døren du nettopp åpnet.

5 Drep fiender i dette området med Zelda, så la henne av bryteren i nærheten av sand. Har Link krysse sand til den andre bryteren, så har begge tegn treffe sine respektive brytere for å danne en bro som Zelda kan krysse. Gjenta denne prosessen for den piggete, men send Zelda over, og la Link å treffe bryterne for å danne en annen bro. Kryss den og finne fisken statuer. Bruk pisk for å fjerne sverdet fra en statue, og sett den i den andre for å åpne døren til 15. etasje.

6 Hodet opp til 15. etasje. Hele denne etasjen er egentlig en rekke gåter som ligner på de du bare løses. Du må skifte kontroll mellom Link og Zelda å krysse over pigger og fremgang gjennom gulvet. Følg lineær sti av pigger og brytere, overføring av kontroll mellom begge tegn som er nødvendig, for å komme til slutten av gulvet. Samle nøkkelen fra skattekisten nær den store døren og åpne den låste døren for å komme til 16. etasje.

7 Har Zelda warp til den andre siden av kartet for å løse gåten om dette rommet. Se mønster som fantom bruker og har Zelda ligne det å åpne døren i midten av rommet. Hodet oppe til 17. etasje. Links sverd vil stoppe glødende og Zelda vil gå tilbake til normal. Gå opp trappen for å få Brann Rail kart.